Mistä napsulaiset haaveilevat tänään, huomenna?

Avainsanat: mitä tahansa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.02.2011 - 21:06

Haaveilen uudesta sohvasta. :D

Lisätty: 14.02.2011 - 18:13

Kiitos! Toivotaan että saan hommattua sen pian. :D

Kysyjän kommentti

Kiitos vastaajille. Toivottavasti sinun haaveesi toteutuu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.02.2011 - 19:39

Pienemmässä mittakaavassa haaveena on pari matkaa. Suuremmassa mittakaavassa toivoisin rauhallista ja oikeudenmukaista lopputulosta Pohjois-Afrikan tilanteeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 06.02.2011 - 19:48

Huomenna maanantaina alkaa taas normaalit työt, kun kaikki isälomat on pidetty. Toivottavasti vaimoni pärjää kahden pikkuisemme kanssa... Vanhempi heistä, vasta puolitoista vuotias, ja niin kovin eläväinen. Aurora onkin ollut iskän oma kulta joulusta saakka ja nyt koittaa hänelle kova arki kun joutuu kilpailemaan äidin huomiosta. Voimia toivon vaimolleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2011 - 19:49

tänään oli niin ihana ilma ,et haaveilin lumen sulaneen ja oraan kasvaneen ,pääskysten liverryksen ja kevään tuoksut ,,,:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2011 - 20:51

Tänään on ollut todella levollinen sunnuntai..
Huomenna taas alkaa arki mutta olen nauttinut tästä päivästä täysin rinnoin...

joten kaikki toiveeni toteutui...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2011 - 22:24

Viela viikko reissulla ja takaisin suomeen. Jos aurinkoa riittaa, niin siina kaikki tarpeellinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 09:54

Haaveilen kesänlämmöstä ja auringonpaisteesta.Se onnea ois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 10:39

Tämän vuoden haave on se että suunnitellut matkat toteutuvat. Kaksi matkaa ostettuna, muutama vasta suunnitteluasteella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 10:43

Eilen haaveilin,tänään haaveilen ja huomenna tulen haaveilemaan keväästä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 11:22

eilen, tänään ja huomenna haaveilen, että saisin yhden yön nukkua kokonaan, ettei joka tunnille herää
särkyihin.
eipä ne haaveet enään suuria ole raihnaisella vanhalla ihmisellä.
Paluuta huolettomaan lapsuuteen ei ole.Nuoruuden unelmet ovat haihtuneet osa koettuna ja osa vain
muuten hävinneet, Rakkaus , joka vei mennessään 30 vuotta on tuhkaläjänä kaukana Honkanummella.
Minulla on haaveena myös kivuton kuolema unessa.
En haaveile rypyttömästä ihosta, pumpatuista rinnoista, en haaveile, että "allit"katoaisivat yhdessä yössä
ja känsä varpaassani poistuisi huomaamattani. Enkä haaveile, että unelmieni prinssi saapuisi dollarihymyllä ja veisi ajelulle. Mutta onhan minulla vielä yksi unelma, sellainen, että minun "tervaskantoni"
kävelisi rollaattorilla minua vastaan ja jatkaettaisi matkaa eteenpäin jutellen vaikka alakouluajoista asti
aina nykypäivään ja siitä kuinka maailma on muuttunut ja mihinkä suuntaan arvaattekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 15:58

Haaveilen, enkä haaveile, vaan koitan toteuttaa myös tuon haaveen, hyvästä kunnosta vanhuuteen.Se riippuu minusta aika paljon.Kaikkien läheisten terveys askarruttaa ,kun elämä on mennyt niin kiireiseksi että työssäkäyvillä ei enään omaa yksityis aikaa muuhun ,kun nukkumiseen.Ihan mahdottomaksi on käynyt.Niillä joilla työtä, työnteko kiristetään sairaan kireeksi.Ei voi hyvää seurata.
Haaveet on tainnut tältä tytöltä karista pois. Päivä kerrallansa.Katsotaan mitä päivä tuo tullessansa.
Hyvästähän tietenkin .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.02.2011 - 18:53

Muutosta muualle, mutta ei taida se haave toteutua. Jää tulevaisuudenkin haaveeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2011 - 12:42

Mie haaveilen hyvästä päivästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2011 - 17:08

Haaveilen tämän vihatun talven nopeaa poistumista. Pari matkaa mielessä.