Kuinka vanha sähkövatkain teillä on? Omani on 70-luvulta Kenwood Chefette: pyörivä kulho,vatkain-taikinakoukut ja tehosekoitin.

Ostin 90-luvulla uudenmallisen, mutta annoin sen pois. Ei ole vanhan voittanutta.

Avainsanat: sähkövatkaina

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.02.2011 - 17:20

Itselläni sama kone, toimii kuin rasvattu..mutta on jo niin kuluneen näköinen...
Haluaisin kyllä uuden saman koneen, mutta en todellakaan mitään metallikulhoa...

Kysyjän kommentti

Todella hyvin toimii minullakin ja osat menevät pieneen tilaan. Kerran kiipesi pullataikina ylös koneen sisälle ja luulin, että siitä tuli entinen, mutta avasin koko koneen, puhdistin ja yllätys, yllätys, toimii edelleen kuin rasvattu!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.02.2011 - 17:49

Se on joku vanha venäläinen 5-60luvulta.2vispilää ja sauvaa .Se on tullut mulle huutotavaroitten mukana. On mulla aika uusi yleiskonekkin ja sauva sekoitin jossa pieniä teriä.Kaikkia tarvitsen silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2011 - 17:56

samanlainen Kenwood pyöri meidänkin keittiössä 1972-2002 ja kun se joutui täysin toimintakuntoisen poistettavien listalle (lopetettiin taikinanvatkaus) niin sain siitä vielä 100 € ....

nyt huomattavasti kevyemmät hommat hoitaa siro ranskatar (magimix)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2011 - 18:09

On hyvä muistaa kuinka vanha se on sain toivomuksestani kun täytin 60 vuotta.
Lapseni ja siskoni osti sen, kun sanoin, että meni juuri vatkain rikki. en halua mitään lisää tilpehööriä
kirjahyllyyni kun on kaikki paikat täynnä. Toivon vain jotain järkevää vaikka roskispussia rullan tai Fairy pullon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2011 - 19:06

Minulla toimi moitteettomasti yksi vatkain yli 20 vuotta. Sain se -70 luvulla. Täytyi uusia vasta muutama vuosi sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2011 - 19:30

Vanha vatkain joutui johdon kuluman takia kaatikselle(?),enkä uudehkolla,hienolla KitschenAid Blenderillä ole vatkannut tai sekoittanut muuta kuin sosekeittoja yms.Vatkainhommat hoituneet allit heiluen manuaalisesti nykyisin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2011 - 19:43

Mulla myöskin Kitchen Aid Blender - paras osto pitkiin aikoihin. Lisäksi jokin tavallinen sähkövatkain taikinakoukuilla. Yleiskoneen kiikutin muuton yhteydessä HESYn kirppikselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 10:00

Minulla on melko uusi vatkain missä myös taikinakoukut,merkiltään Braun,sain sen pojaltani lahjaksi,yleikone on noin 10 vuotta vanha enkä sitä hirveästi käytä,sekin on merkiltään Braun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 12:53

Itseltäni löytyy 70-luvun Bosch yleiskone,värityskin oikein retroa,kelta-ruskea :)
Hyvin toimii ja kovasti on ollut käytössä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2011 - 12:41

Minulla on aika uusi, jouduin sen hiljattain uusimaan.