Onko Napsun käyttäjät(aktiiviset) vähentynyt vai lisääntyneet lähikuukausina?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.02.2011 - 13:14

Olen ollut vajaan vuoden käyttäjänä, en osaa oikein sanoa siihen juuta eikä jaata.
paljon on noita yhden kerran kyselojöitä, jotka kyselevät matkoista esimerkiksi.
Muutama on minun aikana poistunut tai ainakin vähentänyt napsutteluaan, mutta tälläisellle
joutilaalle eläkeläiselle, jolla sormet vielä heiluu on jonkinlainen ajankulu tämä ja näkee
edes tuttujen (nimellisesti tuttujen ) nimiä.

Lisätty: 17.02.2011 - 18:11

Kiitos käyttäjille vastaus valinnasta,.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.02.2011 - 11:59

Mun mielestä perusNapsut suunnilleen paikoillaan,mutta yhden laakin kävijöitä,jotka kyselee jostain paikasta jotain esim.voiko vuokrata virkkuukoukkua ;-) ovat lisääntyneet.Vain oma mielipide asiasta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2011 - 13:50

Tuskin montakaan on potkittu pois, joten lisääntyy. Aktiivisuus tuskin näkyy päällepäin, voi olla myös lukijanakin tiivis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2011 - 14:19

Joitakin lähtenyt, myös uusia tullut tilalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2011 - 15:09

molemmin päin on lisääntyneet ja vähentyneet, uusia tullut joukkoon ja vanhoja hävinnyt!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2011 - 17:55

Kulkijoita on tälläkin palstalla. Mutta luulisin lisääntyneen .Vaikka aktiivit täällä napsuttelee.Toiset tulee ja toiset lähtee niinhän se aina on mennyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 06.02.2011 - 18:42

Näihin kysymyksiin taitaa vastailla aina sama kourallinen aktiiveja. Olen ollut mukana pari kuukautta ja minusta porukka ei ole liiemmin muuttunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2011 - 19:43

Napsu-aloittelijana en ole vielä huomannut muutosta suuntaan tai toiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 00:32

Kertooko nämä mitään mielenkiintoista ? aika epäluotettavaa ?
mutta silti jotain. Seinäjoki johtaa Vantaata - tai sitten ei.
Katsotaan tätä seurantaa tulevaisuudessa.
www.google.com/trends?q=naps...p;date=all
www.google.com/trends?q=naps...0&sa=N
tai
trends.google.com/websites?q...0&sa=N
Katso tästä aktiivisuus
www.google.com/adplanner/sit...ait_type=1

www.napsu.fi/ Käyttäjiä: 15 958

Lisätty: 07.02.2011 - 20:59

Tässä on eräs mielenkiintoinen käyrästö, mistä tuo vaihtelu johtuu ?
Hiljaisinta oli 02.07.2010 ? sekä lokakuun 2010 puolivälissä (syyslomat).
Katso eri aikoina: alles (sekä 3 Monate ja 1 Monat)
(kaikki seurannat taitaa olla epäluotettavia, kun mittaavat eri tavoin)
www.refertus.info/napsu.fi.phtml

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 11:06

Kyllä joitakin aktiiveja kaipaan napsuun takaisin,en tiedä syytä mihin ovat hävinneet.Uusiakin nimimerkkejä on ilmestynyt.Napsu ei ole enää samanlainen,kun minä siinä aloitin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 17:51

aika vakiintunutta menoa viime aikoina,
aktiiivisempaakin on ollut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2011 - 12:35

Vaki porukka näkyy olevan.