Miten Napsua mielestänne pitäisi kehittää?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.02.2011 - 11:55

Eikös tuo blogitietojen lisääminen ole perustavanlaisia tilanteita,josta saa extrapinnojakin?Muistaakseni siitä mainintaa,jossain...

Itse kaipaisin enempi keskustelunomaisuutta Napsuun,enkä kuittaisi sitä lähettelemällä yksäreitä.
Lukeeko kukaan kysymyksen lukemisen jälkeen omia kommenttejasi kysymyksen alla,jälkikäteen?Jos lukee lisääkö omaan vastaukseensa lisäkommentin,tohdin arvailla ettei näin tapahdu.Ainakin näyttää siltä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.02.2011 - 10:06

Tähän voisi myös lisätä matka blogit...

toffetarinat.blogspot.com/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2011 - 13:19

Enpä osaa esitää lisätoivomuksia, tyydyn siis siihen mitä saan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2011 - 14:22

Kehitys riippuu osin meistä käyttäjistä, kyselläänpäs siis viisaita, hauskoja jne. Keskustelua olisi tosin mukavaa saada aikaan ja pitkään aikaan ei ole ollut kilpailuakaan. Ylläpito, herätys, please.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2011 - 18:04

Vapaata kirjoitusta ,hauskoja juttuja .Mitä ikinä osataan ja kivaa on .Kellä mielikuvitus liittää taivaalle asti.Minä olen niin pieneen tyytyväinen .Olen tästäkin nauttinut.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 06.02.2011 - 18:38

Minusta näille pisteille pitäisi keksiä jotain hyödyllistä käyttöä. Niitä kertyy, mutta mitäs sitten. Antaako se jollekkin mielihyvää kun pääsee tasolta toiselle kommentoimalla toisten kysymyksiä usein aivan turhanpäiväisin lausein. Aktiivikäyttäjiä pitäisi palkita ja muutenkin rohkaista kaikkia omaan mielipiteeseen kuitenkaan tarkoituksella toisia loukaten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 09:51

Minäkin kaipaan keskusteluominaisuutta,ettei aina tarvitsisi olla kysymässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 12:57

Siis vain liittyen matkailuunko? Mielestäni ehkä voisi olla matkakertomusosio.
Mielestäni on kyllä nykyiselläänkin hyvä, ei liikaa tavaraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 18:01

matkakertomusosiohan täällä on, www.napsu.fi/matkailu/kokemukset
sen käyttö on vain meistä itsestä kiinni

tähän kyssäripuoleen sitä keskustelunomaisuutta ehkä kaivattaisiin,
joskus aikanaan ehkä vähän yriteltiin vastaamisen ohella myös kommentoida toisten vastauksia, mutta se taisi tyrehtyä herkkähipiäisyyteen tyylillä : "mitäs se sulle kuuluu mitä mä vastaan" ja "sääntöjen vastaista puuttua toisten vastauksiin, poistettava"

no eihän siitä tietysti paljoa iloa ole jos menee suolikaksnelosen tyyliseksi pottuiluksi, mutta voisihan se yritys vähän piristääkin .... harkitkaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 23:38

Yhdyn PateT ja valperi kaltaisiin mielipiteisiin.

Itse olen kaivannut edes ns. sivukarttaa (sisältöluetteloa), koska jotkut asiat löytyy vieläkin outojen mutkien kautta, mikä näkyy myös monista kysymyksistä, ettei asiat oikein tahdo löytyä.

Näin nopeasti katsottuna ja puutteellisesti lueteltuna (vain mielipiteitä):
Kuten mistä löytyy "Ohjeet". Ne ei löydy kohdasta "Ohjeita kysyjälle".
Vaan ne löytyy nyt tekstin "Lue lisää Vastaukset-palstasta..." kautta ?
Osa ohjeista löytyy vain Etusivun Ajankohtaista Napsussa tai Lisää tiedotteita... > Napsun tiedotteet > (sivun alinpana) "Alla poimintoja uusista ominaisuuksista".
Piste-systeemin selitykset taas löytyy Vastaukset tai Avoimia kysymyksiä sivujen vihreästä palkista "tienata pisteitä" -linkistä.
Ohjeita vastaajalle ja Napsun säännöt löytyy sentään Vastauksesi: -laatikon alapuolelta.
Kaikki ohjeet ja säännöt yms. voisi olla selvemmin linkkinä vaikka tuossa "Muuta"-listassa.

Sivujen logiikan arvostelu ja selittäminen on vaikeata, mutta...
"Kysy ja Vastaa" -sivu on ehkä vanha sekava jäännös, se voisi olla vaikka pelkästään "Matkailukysymykset" kuten sen sivun alkuosa jo on.
Kysymys-lomakkeen voisi ehkä jopa poistaa tältä sivulta ?
Jokin tässä järjestelyssä jotenkin ontuu vieläkin ?
"Kysy ja Vastaa" > Vastaukset -sivu jossa:
- Kysymys-lomake
- Viimeisimmät matkailukysymykset > Lisää matkailukysymyksiä
- Viimeisimmät kysymykset > Seuraava sivu »
Tosin vähän epäilen, että melkein kaikki käyttää vain tätä sivua, ihan vanhasta tottumuksesta ja laiskuuttaan ?

Koska nyt on jo erikseen (nuo oikean reunan) järkevämmin toimivat kohdat
KYSY > Kysymyslomake > Ohjeita kysyjälle > Kysymyksesi
VASTAA > Avoimia kysymyksiä > Vastauksesi:
ÄÄNESTÄ > Äänestä vastauksia > Seuraava sivu »
LÖYDÄ > Suljettuja kysymyksiä

KYSY -sivu erikseen ja sen alkuun näkyviin (ainakin linkkeinä) ohjeet, säännöt ja vinkit,
vähän niinkuin siellä jo on Kysymyslomake ja Ohjeita kysyjälle
Samoin VASTAA -sivu jossa aukeaa "Avoimia kysymyksiä"

Olen hieman ihmetellyt kun kukaan ei ole moittinut tekstin (fontin) turhaa pienuutta, ainakin jos näytön resoluutio on 1024 x 768 ja on läppäri.

Löysin sattumalta kiinalaiselta sivulta ainoan "eräänlaisen luettelon" mutta en tarkoita ihan sellaista: www.myip.cn/inlink/napsu.fi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2011 - 12:34

Pisteille hyödyllinen käyttötarkoitus.