Oletteko seurannut pikavuoro linja-auton matkaa Bangkokiin ? olisi varmaan hieno, mutta takapuolelle aika rankka reissu.

"Pikavuoro Bangkokiin on ylittänyt Kiinan rajan Venäjä ja Kazakstan jäivät taakse. Nyt edessä on suuri Kiina."
Sivuilla kuvia, videoita, reaaliaikainen kartta, matkakertomus Pikavuoro Bangkokiin -blogissa.
www.rantapallo.fi/matkailu/p...nan-rajan/

minä tosin törmäsin tähän ihan toista kautta:
matkailu.fi.msn.com/article....=155990568
alunperin sivulta matkailu.fi.msn.com/

Lisäksi löysin (ainakin minulle uuden) matkailusivuston "Matkailijat.net"
www.matkailijat.net/

Avainsanat: bussilla linja-autolla bangkokiin pikavuoro-bangkokiin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.02.2011 - 11:02

Kiitoksia vinkeistä,bussireissulle Bangkokiin?Tosiaan puuduttavalta tuntuu,mutta ehkä joku vetää käytävällä vauhdikkaan taukojumpan,perillä ainaskin tarvii hierontaa :-D...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.02.2011 - 00:06

alussa tuli seurattua muutaman päivän verran,
sitten se unohtui, hyvä kun muistutit, täytyypä taas kurkkia ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2011 - 08:25

Kyllä on, kun olen tilannut muistutuksen sivuston uudesta päivityksestä.
Eipä vois olla enää näillä aamuilla, rankkaa?
On se hyvä että muillakin on vastoinkäymisiä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2011 - 10:05

On tullut silloin tällöin seurattua, ei ihan helppo matka ole...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2011 - 14:46

katsos kiva, että voi tehdä tälläisen nojatuolimatkankin teidän avustamana.
Kaikkea onn näköjään tarjolla, eikä tässä takapuoleenkaan tule rupia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2011 - 12:31

Ei näytä kovin vaivattomalta matkanteolta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.02.2011 - 20:19

Vähän olen seurannut. Rankka mutta ainutlaatuinen matka varmasti. Toivottavasti siella kaikki menee hyvin.