Kuinka moni napsulainen on katsonut vanhan japanilaisen anime sarjan Hopeanuoli.?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.09.2008 - 17:28

Öö.. Muistaakseni olen kattonut muutaman jakson joskus pienenä.. muistan vaan sen koiran.. tai suden.. mikäö nyt olikaan.. mut en muistaakseni kattonu paljoa kun oli niin pelottava..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.09.2008 - 13:09

en mie nyt ihan vähään aikaan oo katsellut tuota hopeanuolta, mutta olen mie joskus kauan sitten vaikken kyllä varmaan kaikkia jaksoja silloinkaa. < no olinpa taas sekava : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.09.2008 - 15:35

Mä oon kattonu kaikki <33

Lähteet:
hopeanuoli

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2008 - 15:36

Minä myös kaikki kattonu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.09.2008 - 18:54

yks nyytti kainalossa aikoinaan tuli varmaan aika monta jaksoa katsottua, täytyy tunnustaa, että taisin funtsia muita kun ei muistiin ole juuri mitään jäänyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2008 - 21:36

En ole katsonut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.10.2008 - 13:21

se oli aika pelottava kun kattoin sen joskus pienenä mutta oon kattonu kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.11.2008 - 18:40

Kaapista löytyy videona ensimmäinen jaksopaketti.
Viimeisimpiä jaksoja en ole ikinä nähnyt. Olis kyllä mukava nähdä. Jotenkin siitä tulee aina niin nostalginen olo. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.12.2008 - 09:39

mä oon kattonu ja ostin pikkusiskollekki ja seki tykkää niistä. Ne karhut oli parhaita..