Oletteko lähettänyt Napsuun paljon matkakuvia ja lähetättekö aina kun olette reissussa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.02.2011 - 21:13

näyttäähän noita kertyneen toista tuhatta kappaletta (en jaksanut tarkkaa lukua laskella),
kuitenkin tuo laittaminen on ollut aika sattuman varaista, eli reilusti suurin osa kohteista ja kuvista on laittamatta

itsellekin on tullut mieleen sama asia josta sirkkaliisa tuossa edellä mainitsi, pitäisi viitsiä kirjoitella vähän enemmän noiden kuvien saatteeksi, ehkäpä vielä joskus innostun siihenkin ....
(ja toivottavasti muutkin) ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.02.2011 - 21:04

ei ole yhtään kuvaa itseltäni siellä, mutta kiva katsella kuvia.
Toivomuksena kuvien laittajille,että vielä laittaisivat mistä ja mikä paikka
kysymyksessä. Kun on huono maailman tuntemus, niin olisi vielä kivempi
kun tietäisi mitä se patsas esittää ja mikä tori kysymyksessä.
Joten kiitos kuvaajat ja napsuun laittajat, siivellä on tuulista matkustaa,
mutta kaunista se on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2011 - 00:27

Kuvien laittaminen myös ollut sattuman varaista,jos muistaa yms.Totta on,mitä sirkkaliisa sanoo,että pitäis kertoa hiukan kuvien taustaa.
Oliko muuten flickr.com, joka on kadottanut jonkun asiakkaansa tuhansien kuvien-tiedoston bittiavaruuteen??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2011 - 08:25

Tuleehan kuvia lähetettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2011 - 09:35

Satunnaisesti on tullut laitettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2011 - 09:55

Tuleehan laitettua jonkun verran mutta ei läheskään kaikkea, tulee otettua 1000 - 1800 kuvaa matkalta...

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 06.02.2011 - 09:58

Toki aina muutama kuva tulee laitettua. Kuviahan voi myös kommentoida.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2011 - 12:25

Kokonaista 2 kappaletta ja nekin samasta paikasta eli Gran Kanarian vuoristosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2011 - 14:29

Olen tehnyt paljon kaukomatkoja -90 luvull. Silloin ei ollut digikameroita joten kaikki ne kuvat ovat vain albumissani muistona. Nyt viime vuosien matkoilta olen laitellut kuvia toisten harmiksi/iloksi sillä olen töppö kameran kanssa. Tekisi mieli ostaa ihan "oikea" kamera jolla saisin niitä upeita kuvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2011 - 18:10

Kyllä mariaanan kuvista ja toistenkin olen nauttinut .Itsellä ei kameraa joten en ole laittanut. Mutta onneksi niitä on katseltavaksi kovasti riittänyt muilta.Niissä se aika kuluu.Tosi ihania kuvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2011 - 22:18

Toisinaan laitan, toisinaan en. Riippuu kuvan tasokkuudesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2011 - 12:26

Muutaman kuvan olen laittanut. Mutta toivon että niitä laitettaisiin enemmän. Laittakaa te jotka reissaatte paljon kuvat näytille. Niitä on ilo katsella ja nojatuoli matkoja tehdä. Minä olen sellainen joka on jäänyt napsun matkakuvien lumoihin, joten koukussa olen. Kuvia vain lisää!