Mikä on koiran vastuu tapahtumiin?

Karannut koira aiheutti öisen tappelun Koskenkorvalla uutisoi Ilkka.
www.ilkka.fi/Article.jsp?art...cle=558916

Lisätty: 05.02.2011 - 18:47

Kiitos Valperi! Nyt ymmärrän sanonnan pääsi kuin koira veräjästä.

Avainsanat: koiran vastuu joukkotappelussa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.02.2011 - 18:42

koira taisi unohtua heti ensivaiheessa ja kaikki muut naapuruston kaunat ja kiukut purkaantuivat alkuun päästyään ....

siinäpä oiva esimerkki miten naapurisuhteita hoidellaan ....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.02.2011 - 20:55

Hauska juttu meistä ihmisistä, jotka heti olemme toistemme kimpussa, jonkun vähäpätöisen asian vuoksi.
Minusta ei koiralla ollut osaa eikä arpaa tapahtumaan, olisihan se kylätappelu voinut syntyä jostain
muustakin. Saisivat hävetä aikuiset ihmiset. Olihan se varmaan kiva jälkeenpäin muistella mistäs
se riita alkoikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2011 - 10:13

No tuo oli vain kaiken sattumaa...
Tuskin tappelijat muistivat mistä riita tuli..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2011 - 12:26

Olipas hauska tarina,tosiaan sketsin aihetta moninkertaisesti,hauskasti kerrottu;mua nauratti näky,kun alusvaatteisillaan oleva pikkurouva ojassa suurikokoisen naapurin alla tappelemassa nokka verissä...Paljon mölyä pikka piskin takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2011 - 22:17

Taluttajassa on tarinan aiheuttaja. Mukava tarina. Mahtaakohan olla totta lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 12:16

en lukenut juttua, mutta eikös koira ole vaistojensa varassa? eli tuskin se ensimmäinen syyllinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2011 - 12:08

Kaikkea sitä voi näköjään tapahtua.