kiitän kaikkia, jotka vastasivat skeittaus kysymykseeni :)

Matkustamme maanantaina LAS MELONERASIIN ja tullaan ystävän paiväksi kottiin.

Avainsanat: skeittaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.02.2011 - 17:28

Oikein hyvää matkaa, nauti auringosta, äläkä ruhjo itseäsi skeittaillessasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.02.2011 - 16:32

luonnikasta reissua, hauskuutuksia, aurinkoa ja lämpöä!
toivottavasti skeittausasiat OK Las Melonerasissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2011 - 17:47

Hyvää matkaa, pitäkää hauskaa!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 05.02.2011 - 18:25

Jep jep, toivottaisin hyvää matkaa mutta se tuo huonoa onneaa (ainakin näyttelijät uskoo niin), niin toivotankin vain katkenneita jalkoja, eli: Break a leg!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2011 - 20:57

Reipasta ja vauhdikasta rullalautailua Teille ja terveenä kotiinpaluuta.