Mitäs teillä syödään tänään tai missä syötte?

Lisätty: 05.02.2011 - 14:08

Meillä syödään eilen keitettyä laihdutuskeittoa..terästettynä hirvenjauhelihalla. Jälkkäriksi teen uunissa leipäjuustosta herkun.

Avainsanat: lauantai menu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.02.2011 - 18:08

siististi kotona se tänään tapahtui

savusiikaa sattui olemaan vähän runsaamman puoleisesti, joten sitä sitten riitti, lisukkeina keitettyjä pottuja ja paali kaiken maailman heinää .... hapankermakastikkeella ....

Kysyjän kommentti

Savusiikaa, nam ja kiitos vastauksestasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

-m-
Vastattu: 05.02.2011 - 14:21

Tänään meillä syötiin ihan perinteistä suomalaista kotiruokaa, eli tacoja jauhelihatäytteellä. Nam!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.02.2011 - 15:52

Jauhelihakeittoa söin just äsken ja ihan kotona vaan yksin. Oli muuten hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2011 - 17:02

Nyt lauantai päivä.Aamulla kahvit ja ruuneberin tortut.Sitten oli välillä appelsiinia ja leipäpuolukka -vispipuuroa mikä todella makuhermoja kutkuttavan hyvää, maidon kera.Sitten jonniin ajan kuluttua hyvää lihakeittoa jossa omia juureksia, lanttua, porkkanaa, perunaa ja liperiä.Siinä sitten tietenkin ruisleipää ja maitoo.Nyt ostinkin jo varuiksi lohta ja muikkuja.Aina ajatus ruuassa.Ettei pääse laihtumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2011 - 17:28

Minulla on uunissa "hornetin" siivet ja ranskanperunat, jälkkäri jos jaksaa luumukiisseli ja vaahdotettu
vaniljakiisseli. Siinä ne kevyet kalorit ovat.
Huomiseksi tein voileipäkakun, joten eipä tarvitse muuta ajatella..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2011 - 17:49

tein eilen ison satsin broiler pataa joten söimme sitä vielä tänään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2011 - 18:04

Linssikeittoa Ponzan saaren tapaan ja Runebergin torttuja(monikossa!!!!)
Kotikeittiön pöydän ääressä tai olisko parempi Chez Paté ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2011 - 18:19

Marokkolaista karitsanpataa. Runebergin torttuja iltakahveen kanssa vielä odotettavissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2011 - 23:48

Makkarakeittoa tänään syötiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2011 - 09:17

Eilen söimme siskonmakkarakeittoa ja hyvää oli.Kotona olimme,siivottiin kunnolla matot puisteltiin pihalla niin kuin kuuluukin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2011 - 22:14

Kiinalaisessa ravintolassa oli maittava ruoka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2011 - 12:06

Tänään on kalasoppa päivä.