Leivotko tänään mitään?

Minulla on nyt suklaakakku uunissa,saas nähdä onnistuuko en ole aiemmin sitä tehnyt.

Avainsanat: suklaakakku

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.02.2011 - 10:53

Pidäppä nyt kissaäiti kaikki kohottimet pystyssä, sikkä minä menen siskoni luo tekemään elämäni ensimmäistä voilepäkakkua. Eilen ostettin aineet.
Siskoni osaa tehdä hyvän kakun ja nyt haluan opetella minäkin.
Kyllähän niitä ohjeita on netti pursollaan, mutta haluan käytänössä nähdä,
miten se koosteetaan. toivon, Sinunkin suklaakakulle onnistumisonnettaria .
Meillä onkin sitten herkkupäivät tiedossa, ainakin huomenna. Voileipäkakkukin täytyy
vetäytyä huomiseen asti.
Unohdetaan "karpit" ja korput ja nautitaan vatsan kyllyydestä.
Hyvää Runebergin päivää sinne, onhan se Runeberginkin tunnetuin vehnänen Runebergin torttu.

Lisätty: 16.02.2011 - 20:05

Kiitos vastaajille valinnasta

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.02.2011 - 12:20

Kun on tuo keliakia riesana, niin piti taas leipoa taas sämpylöitä. Kyllä se leipominen onnistuu äijältäkin, kun joutuu pakkorakoseen. Keliakia tuotteet on kaupassa kalliita eivätkä yleensä vastaa hintaa kuitenkaan. Leipominen on muuten ihan kivaa puuhaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.02.2011 - 12:28

En leivo mitään, kun on jauhopeukalo kadoksissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2011 - 13:48

Pitäis lähteä Kissaäidin luo suklaakakkua maistamaan.....En leiponut. Kävin röntgenissä ja samalla hain kahvilasta siellä leivottuja Runebergin torttuja. Hyviä olivatkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 05.02.2011 - 14:18

Jos juustokakun teko katsotaan leipomiseksi ja että sen tekee oma kulta niin sitten sanon että kyllä. Meillä leivotaan tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2011 - 16:44

En tänään. Runebergintorttuja, tai oikeastaan Runeberginkakun tein jo torstaina ja vein eilen osan töihin ja tänään loput vanhempieni luo.Kakkupalat olivat kukin koristetltu vadelmahillolla ja vaaleanpunaisella tomusokerikuorrutuksella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2011 - 17:21

En ole vähään aikaan leiponutkaan mitään. Hyvä että muistutit.En kyllä niitä herkkuja enään saisi syödäkkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2011 - 17:50

tänään ollut kyläpäivä joten ei nyt leipominen innosta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2011 - 18:53

Herkullista viikonloppua kaikille jauhopeukaloille ja myös niille, joilla jauhopeukalo on keskellä kämmentä. Meillä leivotaan harvoin, eikä leivontapäivä sattunut tälle lauantaille - sen sijaan haimme kahviherkuiksi Runebergin tortut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2011 - 19:26

just laitoin katkarapupiirakan uuniin ja sämpylätaikina nousemassa.
tuli iltainspis leipomiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2011 - 22:13

Ei etelan lammossa tule leipomiset mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 13:34

Näin joulunjälkeisenä aikana ei tule leipominen mieleen muuta kuin ehdottomasti vältettävänä toimintana. Ajanpuute on myös yksi asia joka rajoittaa enkä vapaapäiviä halua keittiössä viettää. Flunssa myöskin vaivaa joten rehkin kotona mahdollisimman vähän.
Leipominen sinällään on kyllä terapiaa... näkee työnsä tuloksen konkreettisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2011 - 12:04

En leivo tänään, ehkä tulevana viikonloppuna.