Mikähän vikana,kun areenaa katsoo,en saa laitettua kokonäyttöä..tulee vain mustaa ruutu??

Toimii kun katsoo pieneltä ruudulta..mutta pätkii silloinkin..kuva pysähtyy,ja ilmoitus hetkinen...

Avainsanat: areena ei näy niinkuin pitäisi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.02.2011 - 21:33

tietsikoissanne jotain vikaa, ei pätki täälläpäin kun ihan varsin kokeilin.
onko aiemmin toiminut hyvin? onko mikä nopeus internetyhteydessä ?
riippuu niin monesta asiasta, muisti, yhteys jne.

Internet-yhteys:
Laajakaista
Videot: vähintään 1Mbit/s yhteys
Audiot: vähintään 256kbit/s yhteys

tällä sivustolla laitteisto ym. vaatimuksista :
areena.yle.fi/info/7

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 04.02.2011 - 21:30

Samat sanat minullakin. Ei ole kiva katsoa videota kun pätkii koko ajan.

Lisätty: 04.02.2011 - 21:49

Löytyy kaikki samat mitä palisanterin vastauksessa mainittiin, vaan ei silti näy, kun pätkii ja aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2011 - 08:12

Kyllä minulla areena näkyy ihan kunnolla,...
palisanteri pistikin tuo areena infon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2011 - 10:59

Nyt olen muutamana päivänä huomannut minäkin samoja ongelmia kuin edelliset.
Palisanterin mainitsemat internet-yhteydet ovat kunnossa.
Onko vika sitten jossain asetuksissa, mutta kun nyt niin monella meillä se on.
täytyy taas laittaa vikalappuun ylös, kun minun kiltti lapsenlapseni Mikko käyn hän aina
tarkistaa mummon koneen. Virnuilee, että täytyy katsoa missäs se mummeli on taas käynyt.
Ei uskalla noille "sexkuus"kaville eksyä, kun hän näkee, että olen käynyt siellä, vaikka kait
sen historian sais poistettua, mutta aina sama laulu en osaa. No se ei nyt pääasia ollut tässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2011 - 11:16

YLE Areenan ohjeet ja usein kysytyt kysymykset

Miksi videot pätkivät? areena.yle.fi/info/83
Nopeustesti www.msoy.fi/yksityisasiakkaa...eustesti2/

Minulla on tarvittava laitteisto, Flash Player ja yhteys. Miksi ruutu pysyy mustana?
areena.yle.fi/info/88

Minulla on 64-bittinen tietokone. Miksi en saa Flashia toimimaan?
areena.yle.fi/info/89

Päivittäisin Flash-playerin uusimpaan versioon. Mistä löydän lisätietoja sen yhteensopivuudesta laitteistoni ja eri järjestelmien kanssa?
areena.yle.fi/info/91

iltaisin ja viikonloppuisin varmaan ruuhkaa monilla linjoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2011 - 12:02

Veikkaan että nopeus ei riitä, minullakaan ei areena toimi kunnolla.