Mikä on asuntohakemuksissa kun lukee tupak? Esim. kaksio/1h+tupak

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.09.2008 - 18:56

veikkaan että tupak = tupakeittiö

Lisätty: 28.09.2008 - 19:00

Keittiö voi olla myös tupakeittiö, jossa keittiö ja olohuone sijaitsevat samassa huonetilassa, ilman erottavaa seinää tai kaapistoa.

yllä olevan tekstin kopsasin keittiö wikipediasta.

Lisätty: 28.09.2008 - 19:01

www.google.fi/url?sa=t&s...4_JVPpa3Kg

Lisätty: 29.09.2008 - 13:26

sori, tuohon ylös piti tulla linkki talojen huoneista käytettävistä lyhenteistä. (mutta linkitys ei näköjään onnistunut )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.09.2008 - 19:40

no tupakeittiöhän se ilman muuta on, kun nykyään ei enää ole kovin muodikasta myydä tupakointihuonetta

(jos tää oli sun mielestä näsäviisasta, sorry, ei ollu tarkoitus)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2008 - 01:43

Keittiö tuvan nurkassa, pieniä molemmat, mutta kotoista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2008 - 07:13

Keittiö ja olohuone samassa huonetilassa, nykyään hyvin paljon käytetty vaihtoehto erillisille keittiö ja olohuone järjestelylle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2008 - 12:21

Täytyy olla tehokas liesituuletin, muuten kaikki käryt ja rasvat leijailee soffille tupakeittiön olohuneen osioon.
( Epäkäytännöllinen ratkaisu, mielestäni. Asuin melkein 3 vuotta omakotitalossa jossa oli myös tupakeittiö. Ja kehno liesituuletin . )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.09.2008 - 19:28

tuulettimen pitäisi olla olkilietson veroinen jos paistaa sipulia,eikä halua mitään hajua taloon,tai silakat,kaali,myösaiheuttavat voimakasta tuuletuksen tarvetta.jos ei tule toimeen ruuan hajujen kanssa niin ravintola on hyvä ruokapaikka,joo keittiö tuvannurkassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.10.2008 - 14:18

Tupakeittiö

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2008 - 08:39

Tupakeittiö eli keittiö tavallaan olohuoneen yhteydessä tai jatkeena, ilman väliseiniä.