Pääsinpäs tekemään martta&martta-kysymyksen;mitä keittelette tai paistelette tänään torstaina?

Itse pomputan just Ponzan saaren linssikeittoa(ruokala.net)menossa testikeitos ja tuoksuu voimakeitolle.

Lisätty: 03.02.2011 - 16:57

www.ruokala.net/resepti/ponz...nssikeitto
Ponza on siinä Caprin...vierellä,lähellä
Keittoa en voi vielä kommentoida,syön kohta...ehkäpä kerron ♞♥❤❥

Lisätty: 04.02.2011 - 11:35

Tulin kommentoimaan,että linssikeitosta tuli ravitsenaa ja hyvän makuista,tein sitä ekaa kertaa,mutta seuraavilla kerroilla voin ns.soveltaa ja tehdä omia versioita,perusraaka-aineena linssit.

Avainsanat: linssikeittoa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.02.2011 - 16:20

Siis Ponzan..senkö mikä on Keski-Italiassa? Olen joskus keittänyt linssikeittoa, mutta en enää moneen vuoteen. Meillä syötiin eilistä kuhakeittoa ja herkullista oli. Huomenna olisi urakkana keittää iso pata laihdutussoppaa. Siis ruuan puolesta meillä ei ollu mikään gourmetpäivä. Silti aion ottaa nyt lasillisen jotakin hyvää. Koetan täällä tuoksutella sinun keittoasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.02.2011 - 16:48

No hyvät tuoksut se Sinun lasillisesi antaa minun lohelleni ja pikkuporkkanoille.
Luumukiisseli ja vaniljakermavaahto päälle, niin eikös ne tätä laidutusdiettiä jo
kauppaa ympäri Eurooppaa.
Mitähän tuoksuainetta minä sitten lähettäisin sinne Sinun laihdutuskeittosi.
Onko se sitä kaalikeittoa, ei se tepsinyt minun läskeihin, kyllästyin aika pian.
No koetetaan nyt jokainen läytää oma makuvivahteemme, olipa se ruoka sitten
vaikka limanuljaskakeittoa. Silti hyvää ruokahalua jok.immeiselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 03.02.2011 - 17:36

Keittosi on varmaan herkullista ja huolella valmistettua, ihan kateeksi käy... Me mennään ali siitä missä aita on matalin(!) eli pakastemuusia ja kalapuikkoja. Hyvää sekin on ja sen voi valmistaa yhdellä kädellä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2011 - 21:35

Makkaraperunoita tuli tehtyä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2011 - 11:29

puuhellalla , kun nyt kokataan teen hiukan enenmän noita lajikkeita ... jot pyttäriä pataatista , hk sinisestälenkistä ja sipulista kera mausteiden ja jauhelihaa paistan valmiiksi huomiseen punajuuri-lihavuokaan ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2011 - 22:05

Jopas nyt jotakin..eilisestä päivästä ja tietysti ruuasta mitä pistätte kurkusta alas....
Eilen olin avustus hommissa ja menin puolen-päivän maissa..Tämä avustettava oli laittanut työpödälle ison kasan vihanneksia..että hän haluaa keittoa näistä..Yhdessä aloimme kuorimaan vihanneksia ja valmistamaan keittoa..oli todella hyvää...
Itse yritää kovasti olla mukana tämä avustettva..ikää 40 vuotta,mutta ilman apua ei tule toimeen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 12:09

Lohisoppaa.