-m-
Kysytty: 03.02.2011 - 13:57

Korvaako enää mikään vakuutus auton lasikattoa?

Minulla on Trygin laajakasko johon kuuluu lasivakuutus. Lasikatto on kuitenkin poistettu korvattavien listalta.

Lisätty: 03.02.2011 - 14:44

Kyseessä on muuten Vantaan Toyota Airportista ostettu Toyota Verso. Heidän mukaansa halkeama on saanut alkunsa kiven iskemästä, kovin on ollut pieni kivi kun ei iskemää paljaalla silmällä näy. Onkohan heillä käytössään paremmat silmät...

Avainsanat: vakuutus auto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.02.2011 - 17:20

Pohjolan sivuilla:
Lasisia kattorakenteita, kuten kattoikkunaa ja lasikattoa, ei korvata lasiturvasta.
Lasiturvasta ei korvata yhteentörmäyksessä, tieltä suistumisessa tai ajoneuvon kaatumisessa
rikkoutuneita ikkunalaseja. Nämä vahingot
korvataan kolarointiturvasta.

varmaankin lasikatolle on sitten oma kohta jossain vakuutuksessa / jollain vakuutusyhtiöllä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.02.2011 - 14:25

Jaa-a, pitääpäs ottaa selvää. Mielenkiinnosta kysyn mikä auto sinulla on? Ostimme juuri auton, mutta emme kuitenkaan halunneet lasikattoa.

Lisätty: 03.02.2011 - 14:46

Ahaa. onkohan lasikatto sitten niin suuri riski..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2011 - 14:34

Kysäisepä Tygiltä onko poistettu myös sinun ottamastasi vakuutuksesta. Voithan ehdottaa heille vakuutussopimuksen purkua, koska korvausperusteet ovat näin oleellisesti muuttuneet. Vastaus saattaisi olla toinen - etenkin jos perheesi kaikki vakuutukset ovat Trygissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2011 - 21:10

www.volvolandia.com/SVF/inde...ic=57211.0

tässä keskustelu kyseisestä aiheesta!