Katsoitteko eilen illalla Maria ohjelmaa alkoi klo 22.Siinä oli Vesa Keskinen.

Sitä piti kädestä taluttaa kun tuli ohjelmaan.Tasapaino horjui ja oli turtuneen näköinen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.02.2011 - 16:19

mun naapuri/ystävä pisti tekstarin,että katso nelonen ja heti....voi pyhät sylvit...keskinenhän oli aivan seipäässä,nyt se munas itsensä täysin,madame maria olis voinut poistaa hienotunteisesti kuvioista,mutta ilkkui vain ja jatkoi showta.II=Iso Idiootti siis keskinen

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.02.2011 - 11:46

Minä voin vain todeta, ei varallisuus terveyttä auta. Itse henkilönä pidän hänestä ja veljestään samoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2011 - 11:48

En katsonut, mutta arvaan, että se mies on juonut aivonsa pellolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2011 - 12:09

Katsoin,surkeelta näytti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2011 - 13:22

En katsonut, kun en jaksanut istua enään. Siskoni soitti ja kertoi, että Vesa Keskinen oli aivan pihalla.
Odotan uusintaa, silloin katson.

Lisätty: 03.02.2011 - 18:39

Viiniä, jota oli tarjoiltu takahuoneessa oli ottanut kuulemma liikaa.
Ihmettelen, miten ohjelmaan tulijoille on viinatarjoilu ennen lähetystä.
Ohjelma saa kyllä nyt miinuspisteitä rutkasti,

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 03.02.2011 - 14:00

Otimme Marian nauhalle ja katsoin sen tänään. Vesa oli sennäköinen että oli takana vähintään viikon putki. Tyhmää että mies tuo tuossa kunnossa itseään julkisuuteen, olisi nyt edes jollain tekosyyllä odottanut päänsä selviämistä ja vasta sitten televisoon.

Lähteet:
Maria

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2011 - 14:17

En ole katsonut tätä ohjelmaa, sillä siinä kaiketi on tarkoitus nolata haastateltavat. Näin olen jostain lukenut. Veitolan persoona ei saa minua ruudun ääreen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2011 - 17:31

en juuri noita ohjelmia katsele, en tätäkään,
mutta kommenteista päätellen siellä esiintyi Tuurin juoppo ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2011 - 19:42

en ole katsonut kyseistä ohjelmaa, eikä kiinnosta pätkääkään kyläkaupan tirehtöörin toilailut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2011 - 19:45

Ei se hyvältä näyttänyt aikamoinen ressukka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2011 - 20:10

Kumpikaan henkilö ei tosiaan kiinnosta, mutta kiinnostuneille video on nähtävissä
www.iltasanomat.fi/viihde/Ve...70963.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2011 - 21:42

Ei kiinnosta tuo kyläkauppias... joten ei katsottu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2011 - 14:08

Katsoin sen myöhemmin netistä, aika huonossa kunnossa oli kyläkauppias :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 12:04

Uteliaisuuttani katsoin, muuten ihan sama mitä Vesa duunailee. Mies ei kyllä kiinnosta eikä kovin suuria tunteita minussa herätä. Enkä enään ihmettele vaikka se vaimo lensikin sinne kotopuoleen.