Mitä tänään teet?

Minä menen tänään kaularangan kuvaukseen ja sitten menemme veljeni luo sinne sairaalaan.

Avainsanat: kuvaus kaularanka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.02.2011 - 10:15

olen hovikuskina enolleni, siinä päivän tärkein normaalien rutiinien lisäksi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.02.2011 - 10:05

Minä en tee mitään ihmeellistä. Olen vaan, kiusaan tietokonettani, ulkoilen ja lueskelen. Siis vietän vaan viimeisiä lomapäiviäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2011 - 10:39

Minä leikin koneella ja mietiskelen, kinkkupizzaa teen ruuaksi tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2011 - 11:10

Töitä, töitä ja taas töitä. Kohta olisi lahdettävä hommiin jotka jatkuu niin myöhään,etten ehdi muuta tänään puuhata vaikka haluaisinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2011 - 11:15

Kuorisin perunat,porkkanat ja lantut valmiiksi, heti aamulenkin jälkeen.Olen tehnyt lumitöitä ihan mielettömästi koko menneen viikon. Vielä olisi vaikka kuin paljon.Selkääni lepuutan .Lihat porisee parhaillaan 6.l padassa ja sinne lisään juurekset. Sitten on keittoa.Tarttis kyllä pistää sämpylä taikinaa kohoomaan. Ja tekisisi mieli yhtä sun toista tehdä ennenkuin häipyy ulos.Täällä muuten tulee sankkanaan lunta.3-

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2011 - 11:32

Pääsin ylös sängystä aamulla joskus 8 maissa, kun yöt ovat huononlaiset.
Sitten aamutoimet kaurapuuroineen sen kanssa kymmenen lääkepilleriä.
Kahvialennusmyynnissä kävin, kun niitä on täällä niin harvoin.
Ja ostin lohta jota laitan illaksi. Talo jossa asun aukeaa tänään TaTa-niminen kauppa.
Siellä on kaikkea kaunista "rihkamaa" se ei ole rihkamaa, mutta sellaista pientä sievää ja nättiä.
Täytyy käydä siellä ja vähän ulkoilla, siinä ne tarkeimmät minun askareeni tänään ovat.
Näin olen suunnitellut, tiedä sitten miten yläkerran pappa on asiani järjestänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 03.02.2011 - 14:04

Vaimoni lähti kasvohoitoon ja minä jäin tyttöjen kanssa kotimieheksi. Tekee varmasti hänelle hyvää päästä edes joskus eroon tästä hullumyllystä hieman lataamaan akkujaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2011 - 21:41

ihan vaan arkea ja sittarissa tuli aamupäivälläkin pyörittyä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2011 - 14:07

Duunipäivän jälkeen kauppaan ja sen jälkeen pitkälle lenkille. Toivottavasti ei olisi kovin liukasta.