lisää torstaikevennystä : Kun otit miehen, otitko huomioon seuraavat ohjeet ?

miehen hankintaohjeet:

tykkaan.com/Miehen-hankkimis...43727.html

löytyisköhän jostain vastaavat naisenhankintaohjeet ?

Avainsanat: mies hankintaohje

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.02.2011 - 10:14

Olipas mukavaa luettavaa.Silloin kun miä miehen otin ei tullut käyttöohjeita mukana,mutta suuri suku kylläkin ja kyselinkin jossainvaiheessa olenko myös suvun kanssa naimisissa ja osittain olinkin.Ensimäiset vuodet menikin sopeutuessa tähän uuteen tilanteeseen nyt on jo seesteisempää ,enkä kadu naimakauppaani.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.02.2011 - 10:05

voi voi, olisipas tuon aiemmin nuorena lukenut, nyt jo myöhäistä luulen.
mutta tässäpä tämä naisen hankintaopas:
angelsracingteam.nettisivu.o...plop-plop/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2011 - 10:11

Heh, heh teidän kanssa. Täytyy sanoa, että jonkinmoiset ohjeet olivat olemassa takaraivossa edellisistä hankinnoista viisastuneena ja ihan hyvin tuo onnistui. Hankintaan sotkeutui tosin piilojäsen..ex sellainen. Olikohan ohjeissa varoitusta sellaisista kylkiäisistä..? Vuosien kuluessa kulunee pois niin kuin muutkin särmät hioutuvat sopivasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2011 - 10:43

Jos minä olisin nuo ohjeet silloin nuorena lukenut, olisin tänä päivänä tosi niuho vanhapiika, ja ylläpidolle sinusta kantelisin, rasisti mies olisit, heh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2011 - 10:45

Voi voi,nyt tuli lähes puol vuossataa liian myöhään,mutta parempi myöhään kuin ei silloinkaan.Pykälä nro 6 tais olla aika tärkeä!!! ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2011 - 11:34

Otin omat ja jumalan johdattamat yliluonnolliset ohjeet.Niitä tarkoin kuuntelin .Se tuli tuolta sielun syvyyksistä.Jumalahan antoi Eevan Adamille toveriksi,avuksi ja puolisoksi.Se onkin hellin side kahden ihmisen välillä.Jos sinä ostat uuden auton,tottahan tutkit tarkoin onko kelvollinen merkki ja hintansa arvoinen.Näin tapahtuu aina pitkäaikaisissa suhteissa.Hyvä näin, kun on vapaus itse valita.
Ompahan tuo kestänyt ja toiminit vuodesta 1968 lähtien.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2011 - 11:42

Tasan 50 vuotta liian myöhään. Olen nähnyt nyt jo mieheni valo ja varjopuolet.
Valopuolista voisin kertoa paljonkin, mutta en varjopuolista, kun kuolleista ei saa puhua pahaa.
Kyllä niitäkin oli kaikkea tasaiseen tahtiin molempia.
Kuule Valperi se oon niin, että kun sinivuokot kukkii, lempi leiskuu, lehmät ammuvat kartanoilla
hakaan päässeinä ja kaiken valtaa sinihuntuinen utuverho, niin ei sitä tuota huoneentaulua kyll'
silloin luettavakseen ota, vaan se on menoa, sano mitä sanot. Jäljestäpäin voi aloittaa sovittamisen
sitten ja pähkäillyt, että kun en tuota ja tuota pykälää noudattanut. Liitto kesti loppuun saakka, vaikka natisi välillä ja nyt kun näen sen vaaleanpunaisten silmälasien läpi, niin saisi se rakas Juutakseni olla
vieläkin tuossa elon ehtoota jatkamassa kanssani ja iloitsemassa lapsenlapsista, joita hän ei kaikkia edes ehtinyt nähdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2011 - 14:42

Jos nämä ohjeet olisivat olleet jossain näytillä, niin olisivat ainakin panneet harkitsemaan kahdesti kannattaako nähdä moista vaivannäköä vai käydäkö vain ulkoiluttamassa silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2011 - 21:32

Eipä ollut tuollaiste neuvoa antavaa ohjetta silloin vielä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2011 - 18:11

Repesin tolle "varmista että mies on vieroitettu emostaan" :D

En oo siis kertakaan tämmöisii neuvoi nähny.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 10:33

Kyllä minulla on ollut aina omat ohjeet ko. asiassa! En ole joutunut pettymään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 12:01

Voi että, ohjeet jäivät aikoinaan lukematta. Mutta mennään silti eteenpäin.