Mikä on aurinkokarju?

Avainsanat: karju

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.02.2011 - 16:46

aurinkokarju lienee rannalle sammunut karpaasi

mutta jos satuit tarkoittamaan aurinkokarhua, niin se on maailman pienin karhu

"Helarctos tarkoittaa aurinkokarhua, nimeä jolla se tunnetaan esim. englanniksi ´Sun Bear´. Nimi tulee rinnassa olevasta kuvioinnista, joka esiintyy useimmilla näillä karhuilla. Malayanus viittaa vain Malesiaan, jossa ensin havaittiin tämä tämä karhulaji. "

www.nalle.fi/suomi/karhut/ma...karhu.html

Kysyjän kommentti

Nyt on voinut käydä niin, että mamma on nähnyt untä härmän jätkästä aurinkorannalla ja
kirjoittanut siitä, en löydä kysymyspaperiani nyt mistään, mutta olen varmaan tehnyt ajatus-ja kirjoitusvirheen tuossa, joten suuri anteeksipyyntö yleisöle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.02.2011 - 16:54

Miusta se on tavallisen suuri rannalla kävelevä, auringon punoittama härmän jätkä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2011 - 20:03

Kyllä niitä näkee tuolla etelässä rannalla.,,,Vasta syksyllä yksi karju juoksi Turkin rantoja...roppa punasena..se rantaleijona oli kyllä ihan aurinkokarjun näköinen..kun oli vielä niin suurikokinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2011 - 20:29

aurinkokarhu on tässä..

www.nalle.fi/suomi/karhut/ma...karhu.html

mutta jos tarkoitat aurinkokarjua, joita näkee meren rannoilla jossa paljon auringonpalvoja naisien ympärillä pyörivät nuo karjut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2011 - 09:10

Lienee joku tavallista isompi korsto (miespuolinen henkilö) joka on liikutetussa tilassa rojahtanut rantahiekalle. Ei kiinnosta lajina!
Olisko kuitenkin aloittajalle sattunut lipsahdus eli on kyse aurinkokarhusta....joka tuntematon eläin toistaiseksi.
Lemmikiksi en kelpuuttaisi kumpaakaan, aurinkokarhun ylläpidon joutuu taatusti itse maksamaan ja tuo eläinkarhu saattaa taas olla omalla tavallaan arvaamaton otus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2011 - 23:00

Aurinkokarju päätyi joulupöytään: Lue linkistä
www.satakunnankansa.fi/cs/Sa...ytaan.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 03:04

Onko se jokin iso simahtanut miehen köriläs?