No hyvänen aika: mitäs napsulaiset kokkaavat tänään vai ostavatko valmista herkkupuodista?

Lisätty: 02.02.2011 - 12:10

Minä keittelen kohta kuhakeiton ja jälkkäriksi teen kerrosjälkiruuan johon tulee pohjalle vadelmakiisseliä, sen päälle soseutettua persikkaa ja päällimmäinen kerros turkkilaista jogurttia.

Lisätty: 04.02.2011 - 13:03

Kiitos Maarit77 vinkistä.

Avainsanat: menu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.02.2011 - 17:45

Silakkalooraa oli ja jälkkäriks hedelmäsalaattia vaniljakastikkeen kera.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.02.2011 - 13:03

Meillä syödään tänään pastaa ja broilerikastiketta joka kermalla ja currylla on maustettu. Jälkkäriksi etelän hedelmiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2011 - 15:01

No voi... olihan tuo "ikikysymys" täällä, sitä osasin odottaakin. En kokkaa yhtään mitään, käyn Stockan herkussa ja ostan jotain valmista Meals-osastolta. Muita ruokailevia ei tänään kotona ole ole eikä lähimpään viikkoon, joten lepotaukoa ruokien laitossa. Ei muutenkaan kotona ruokaa päivittäin laiteta koska lounastetaan työympyröissä.
Hedelmiä illalla tulee syötyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2011 - 15:54

Minä tein tonnikalapiirakan ja sitä aioin syödä tänään sekä appelsiinin päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2011 - 18:29

Ei kokata. Karin baariin lohikeitolle Puerto De La Cruzissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2011 - 19:17

kuhan lämmiteltiin vanhaa soppaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2011 - 19:52

Söimme tänään kaalikääryleitä..itse tehtyjä,mutta pakistimesta niitä otin.Piti olla vapaapäivä..mutta tuli yllättäen työkeikka..piti keksiä nopea hätäruoka..Mansikkarahkaa jälkiruuaksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2011 - 21:07

Broiler wokki ruokaa tuli väsättyä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2011 - 01:50

Paistoin 200 asteisessa uunissa luomukanan, jota valeltiin voisulalla paistamisen aikana ja mausteeksi ruususuolaa. Tällä ohjeella kanasta saa todella rapeakuorisen ja paistiniemen voi käyttää kastikkeena suurustettuna kermalla ja Philadelphia juustolla, mausteeksi currya.Tämä on tällä hetkellä meillä herkkuruokaa.