Onko tapananne ympyröidä mielenkiintoisiksi katsottavia TV-ohjelmia lehdestä etukäteen?

kiinnitin huomiota omiini,tänän iltana islantilaista ja tanskalaista katsottava ympyröitynä ;-)

Avainsanat: katsottavia ohjelmia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.02.2011 - 14:49

eipä tule lehtiä mistä niitä ympyröisi, netistä katson tv-ohjelmat, mutta en kyllä tietsikan näyttöön ympyröi ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.02.2011 - 14:40

On tapana, mutta järjestään menevät ohitse, en muista katsoa. Olen tosi huono Tv.n töllöttäjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2011 - 14:47

Aiemmin oli tapana, mutta nyt on jäänyt koska telkkarin katsominenkin on vähentynyt. Huomasin muuten nuo samat ohjelmat, kuin sinäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2011 - 14:51

En ympyröi sellaisia kun surffailen vaan kanavia ja pysähdyn jos mielekiintoinen ohjelma on, en aamulla jaksa vielä iltaa miettiä mitä teen tai katson.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2011 - 14:59

en ympyröi, aamusella vilkaisen allaolevan linkin

www.telkku.com/

ja jos jotain mielenkiintoista löytyy, katson jos muistan ja muilta askareiltani kerkiän

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2011 - 16:55

En tarvitse lehteä, sillä minulla on sellainen digiboksi (Finnsat FSC-400CX), johon voi helposti ohjelmoida (ajastaa) EPG:stä kanavanvaihto, jolloin ei tarvitse muistaa vaihtaa.
Kanavanvaihtoajastin toimii eri tavalla kuin videotallenninajastin, boksia voi edelleen käyttää vapaasti kanavapujotteluun. Näppärä lisätoiminto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2011 - 19:31

Minulle ei ole tullut lehteä enää vuosiin, mutta jotenkin sorruin tilaamaan kuukaudeksi Hesarin (25 €) . En ole lehteä paljon edes availlut, sillä olen niin tottunut käyttämään nettiä uutisten lukemiseen ja sieltä bongaan myös tv-ohjelmat (telkku.com). Näyttää siltä, että Erkko jää ilman jatkotilausta ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2011 - 21:18

Joskus en aina,voi sanoa satunnaisesti.Jos tulee jotain hyvää mutta aika huonoja ohjelmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2011 - 21:42

Ei tarvitse merkkailla joskus kauan sitten merkkailtiin..
Nyt on tuo teksti tv ja netin telkku.com

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.02.2011 - 22:25

Yleensä katson ohjelmat guidella ja tallennan niitä sitä mukaan kun vaikuttaa mielenkiintoiselta.
Ei unohdu ainakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2011 - 03:09

tvkaista.fi
Tuolta selaan ja katson neljän viikon aikana tulleet kiinnostavat ohjelmat. Saapi kokeilla pari viikkoa ilmaiseksi, jos mielenkiintoa riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2011 - 03:18

On tapana, muuten unohtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2011 - 21:13

Lehti kyllä tulee,mutta en merkkaa ohjelmia..Laitan telkkarin ohjelmaoppaan..ja katson mitä tulee..ja jos on jotakin mielenkiintoita laitan tallennukseen,jos en muista tai ennätä sitä katsomaan..kun ohjelma tulee.Voi sitten katsoa kun on aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2011 - 12:20

mulle ei tule yhtäkään lehteä jossa olis ohjelmistoja. en voi sitä harrastaa. mutta isäni luona on kyllä rinkeliä vaikka kuinka ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2011 - 14:02

Katson muutenkin tv:tä tosi vähän, joten eipä ole tarvinnut ohjelmia ympyröidä.