Mitäpä veikkaatte tämän vuoden myrskyistä, tuleeko?

www.napsu.fi/matkailu/matkak...-58--Dubai

Lisätty: 01.02.2011 - 12:22

Taitaa parasta aikaa jossain puolella maapalloa suuri myrsky lähestyä. Voi auta armias, kunhan koittaa kesällä Astan päivä.

Lisätty: 01.02.2011 - 15:10

Australiaa näkyy lähestyvän hirmumyrsky. Eipä täällä ole pakko veikkailla mitään jos ei kiinnosta.

Avainsanat: myrsky

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.02.2011 - 15:04

ei ne myrskyt mitään sattumaa ole, normaaleista luonnonilmiöistähän siinä on kyse

se voi sitten olla vähän tuurissa pyyhkäiseekö juuri Onnelan yli vai hajoittaako naapurin hyyskän ...

_____________

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.02.2011 - 14:42

Kyllä tämä veikkaus menee yksi, kaksi ja risti puolelle.
ei ole ennustajaksi kun sellaiset kortit puuttuvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2011 - 14:49

Sattumaa kaikki, en veikkaa mitään. Negatiiviset veikkaukset ja asiat eivät oikein innosta.
Paras kysyä Sammakkomieheltä!

Lisätty: 01.02.2011 - 15:17

Mielestäni veikkaukset eivät auta, oletin että puhuttiin Suomen myrskyistä. Koko maapalloa ajatellen aina on jossain myrskyjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2011 - 19:40

Johtuuko paremmasta/nopeammasta uutisoinnista vai mistä, mutta myrskyjä ja mylväyksiä näyttää olevan entistä enemmän ja rajuimpia. Eiköhän mekin osamme saada, mutta onneksi emme taida yltää Australian tasolle, jonne on tulossa taas ihan kamala hirmumyrsky.

Kevennys: ollaan monet kerrat naurettu, että veiköhän puoluejohtaja Räsänen vitsauksen Egyptiin, hänen joulukuun lomallaanhan tuli tulvat autiomaahan, rakeita ja vettä, hait innostuivat popsimaan ihmisiä jne. eikä loppua näy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.02.2011 - 19:57

Jos samanlaista keliä pitää kuin mennä suvena, on se hyvin paljon mahdollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2011 - 21:16

Kyllä ilo kaukana kun myrskyää. Siinä kaikki ihmisen luoma pientä. Voi kun ei olisi myrskyjä ja järistyksiä,eikä tulvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2011 - 21:39

Veikkaan että ensi kesä on samanlainen kuin viime kesäkin, vaikken mikään ennustaja olekaan..
Myrskyineen päivineen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2011 - 03:19

En uskalla edes ajatella asiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2011 - 20:34

Kyllä varmaan taas joku tuhoisa myrsky voi tulla..saa pienessä hetkessä suuret tuhot.Toivotaan kumminkin että ei tulisi.