TR
Kysytty: 01.02.2011 - 12:20

Voiko asunnon vuokrata enää kesällä viikoksi?"Starting May 2011,tourists will no longer be able to rent short-term accommondation"

Tuollainen uutinen on ollut lehdissä, mutta netin asunnon vuokraajat "välttelevät" vastaamasta kysymykseen eli onko lyhytaikainen vuokraus kesällä 2011 laitonta. Asuntoja on kuitenkin tarjolla kesäksi paljon Manhattanin alueella.

Lisätty: 01.02.2011 - 12:37

New York State's Governor Has Signed a Bill That Will Prevent Visitors from Making Short-Term Apartment Rentals

Read more: www.frommers.com/blog/?plckC...z1Chbt6000

Avainsanat: asuntovuokraus majoitus new york city kesä 2011

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.02.2011 - 12:29

tällä sivustolla ainakin lyhyin vuokrausaika on 3vrk, 5vrk tai 7vrk noissa asunnoissa. eri sivustoilla erilaisia vuokrausaikoja ja sääntöjä:
www.homelidays.co.uk/EN-Holi...st_r12.asp

Lisätty: 01.02.2011 - 16:10

täällä voi käydä äänestämässä tuota uutta asunnonvuokrausjuttua vastaan:
protect-vacation-rentals.com/

ja täällä lisää asuntoja lyhyt ja pitkäaikaiseen vuokraukseen Nykissä:
www.aptnewyork.com/newyork-v...ation-list

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.02.2011 - 19:54

Niinähn tuosta jutusta pitäisi päätellä. Uusi laki kieltää alle 30 vrk vuokraukset. Se siitä vapaasta yritteliäisyydestä.

Luulisi markkinoilta saavan vielä short term majoituksia, mutta eivät varmaankaan vastaa asiaa koskevaan nettikyselyyn asian laillisuudesta. Lakia tuntematta luulisin silti, ettei asunnon vuokralle ottava syyllisty laittomuuteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2011 - 21:22

translate.google.fi/translat...y-roommate

uskon että löydät!