Nousetko milloinkaan väärällä jalalla?Tämmöinen on sanonta minun mielestäni, ja tarkoitetaan ihmistä joka on amulla äkäinen

Avainsanat: nousu ylös aamulla nukkumasta väärällä jalalla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.02.2011 - 10:37

minulle se on tavanomaista joka aamu, nousta väärällä jalalla. olen aamuäreä, jos joku höpöttää turhia ja töpöttää häiritsemässä. vahvan kahvikupposen jälkeen olo paranee.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.02.2011 - 10:59

Kun asuu yksin ei voi oikein nousta väärällä jalalla, kun menisi kiukuttelu hukkaan. Itsensä kanssa on niin huono riidellä, vaikka joskus haluaisikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2011 - 11:10

Kyllä joskus tulee noustua väärällä jalalla, ja ei tarkoita että olen kiukkuinen vaan että kaikki asiat menee pieleen jote tuo saattaa kyllä kiukuttaa.
Aamu alkaa jopa siten että ei edes kahvin keitto onnistu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2011 - 11:45

Minä olen aamuisin pirteä ja hyväntuulinen, täynnä voimaa, hiipuu kylläkin iltapäivällä ja äreä olen iltaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2011 - 12:13

Kyllä tälläistä sattuu joskus minulle,mutta silloin on ollut kivulia yö ja unet jääneet vähiin.Muuten olen positiivisellä mielellä jo aamusta.Nautin siitä,kun saan juoda kahvit rauhassa ja lukea lehden ettei kukaan häiritse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2011 - 12:15

En nouse, mutta kipeällä jalalla nykyisin kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2011 - 14:32

Mulla myös sama vika kuin palisanteri kertoi,haluan heräillä "hiljaisuudessa" ilman höösäystä,en varsinaisesti ole kuin persuksiin ammuttu karhu,mutta hissukseen tähän maailmaan unimaailmasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2011 - 14:51

Sitä sanotaan sellaisesta ihmisestä, joka on hyvin äreä ja ei ole päivän mittaan mihinkään tyytyväinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.02.2011 - 19:51

Kyllä ne ihan oikeat omat jalta tavoittaa lattiaa. =)
Erittäin harvoin nousen kiukkuisena - mutta viime torstaina oli yksi niistä harvoista.
Heräsin 56 min siitä kun olisi pitänyt lähteä. Hieman tuli kiire - mutta kerkesin matkan päähän ajoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2011 - 20:02

Sota-aikaan Mikkelissä Mannerheimin palvelijalla varmaan oli kestämistä?
Kertoili aikoinaan että koskaan iltaviski ei ollut sopivan lämmintä ja aamulla saappaiden kiilto ei miellyttänyt. Edellinen palvelija oli halunnut rintamalle ja hänet ammuttiin alta aikayksikön taistelussa.
Suraaja otti saappaat keittiön pöydälle ja luki aamun lehdet kahvia juodessaan. Sotamarsalkka sitten kaipaili saappaitaan kehu nähtyään että näyttää paljon paremmalta vaikka niille hän ei tehnyt mitään?
Minulla ei ole kelle kuokkuilisin niin en tiedä onko tuo oikea jalka oikea!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2011 - 20:22

En väärällä jalalla, enkä p*se edellä. Suhteellisen hyväntuulisena heräilen aamuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2011 - 03:23

Nousen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2011 - 20:45

En kyllä nouse väärällä jalalla ylös..Olen heti pirteä ja alan touhuamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2011 - 14:01

Olen aamu ihminen, joten en ole koskaan aamulla pahalla päällä.