Mikä mies on Neuman?

Avainsanat: neuman

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.02.2011 - 20:33

Jos haluat negatiivisen huomioni kiinnittyvän sinuun, niin jätäpäs laittamatta se muovinen läpyskä ostosten väliin.Tämän huomion sai viimeksi kokea Stockmannin kassajonossa eräs Herra Pertti Nieminen - uushesalainen Porista. Ei näyttänyt hänellä menneen muutenkaan päivä putkeen, kovin oli vähemmän empaattisen oloinen. Tuli mieleen kiukutteleva pikku poika.

Lisätty: 01.02.2011 - 20:34

En pyytänyt nimmaria, en liion antanut tapakasvatusta.

Kysyjän kommentti

Olipa Nipa törkeä kaveri.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.02.2011 - 09:03

monikasvoinen mies, mm

- Dingo
- Candy Cane -yhtyeen laulaja
- Mad-lehden maskotti
-
jne. Neumanneja löytyy moneen lähtöön ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2011 - 09:23

Ei mikään mies!

www.neumanusa.com/

newman = uusimies

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2011 - 09:52

Laulaja joka laulaa lauluja jotka eivät oikein minua mielytä. Suomeksi uusi mies.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2011 - 11:13

fi.wikipedia.org/wiki/Marko_Neuman

monitoimimies!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2011 - 14:47

Neumann kahdella N-kirjaimella on takavuosien laulaja eli oli teinityttöjen idoli aikoinaan. En tiedä mitä muuta on aikaansaanut. On kotoisin Porista mutta muutti Helsinkiin.
Dingo oli yhtyeen nimi. Muistan kun Neumann aikoinaan kulki Aleksilla ja pikkutytöt juoksivat perässä eli silloista joukkohysteriaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2011 - 14:57

Neumann on joku itserakas laulaja, eronnut ja rakastunut tulisesti taas ja taas eronnut.
En pidä nimestä ja henkilöstä Neumann

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.02.2011 - 19:46

Ja taloon autioon ...
fi.wikipedia.org/wiki/Pertti_Neumann

Lähteet:
google

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2011 - 03:40

Sitä täytyy varmaan kysyä Pertiltä itseltään. Minusta hän on aina mukava, ystävällinen ja ikuinen symppis. Yksi parhaimmista miehistä maan päällä. Ei mitään huonoa sanottavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2011 - 19:16

Mies joka oikeesti tietää kuka Hän on...;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.03.2011 - 20:06

merimies