Se on moro ja terveisiä reissusta. Aurinkoinen, rauhallinen ja ihana loma, muistot vain jäljellä..Kuinkas täällä hurisee?

www.napsu.fi/matkailu/matkak...-52--Dubai

Lisätty: 31.01.2011 - 19:17

Kaikki nukkuivat siellä Etelä-Suomessa aamuyöllä, kun rymistelin kentälle. Kuulin jo aamulla sähkökatkoista, mutta se on nyt vain teidän hesalaisten ongelma, näköjään. Täällä pelaa kaikki. Saunottu on ja lasissa jottaen hyvvee ja piässä suhisoo vielä kesätuuli... Lentokone oli myöhässä melkein 3 tuntia Egyptin tilanteen takia. Onko tietoa Hurjatasta? Kaikki suomalaiset ilmeisesti evakuoidaan.
Ps. Kyllä etelän immeisille (edelleenkin tarkoitan hesalaisia ja muita lähiympäristössä asuvia) tekee hyvää harjoitella millaista on elämä ilman sähköä...edes hetken verran. En mie tosissaan...leikilläni kiusaan...ei saa suuttua...

Lisätty: 31.01.2011 - 21:11

No voi hyvä ihme...en ole ollut ihan ajan tasalla näköjään. Sähköt ja mummot...no pääasia, että turvassa kohta kaikki.

Lisätty: 01.02.2011 - 06:54

"Kylä" oli muuttunut taas vuodessa. Pilvenpiirtäjiä valmistunut ja muutamia uusia metroasemiakin. Hotellimme lähellä oli nyt Karaman asema joten metrolla liikkuminen oli entistäkin helpompaa. Uutta oli yllävä hiekkamyrsky. Ehdimme juuri taxilla keskustaan ja pihviravintolaan turvaan, kun kaikki irtoava lähti hiekkapyörteiden mukana lentoon tai meni nurin. Siinä ehdittiin syömään oikein hyvät pihvit.

Avainsanat: loma terveiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.01.2011 - 19:46

Tervetuloa takaisin tänne suomeen, auringon toit tullessasi ainakin tännepäin täksi päiväksi, hesalaiset voivatkin pimennossa olla.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.01.2011 - 19:04

tervetuloa vaan takaisin,

hyvinhän täällä, ei nyt ihan yhtä aurinkoista sinulla näytti olleen ja puoli Suomea on muutenkin ollut pimeenä (sähköt vaihteeksi poikki),

Lisätty: 31.01.2011 - 19:45

ei se muuten ollut hesalaisilta eikä muiltakaan etelän immeisiltä se sähkö poikki,
savon mummoja sitä evukuoitiin mökeistään valoisempiin lämpimämpiin suojiin siksi ajaksi kun pojat taas selvittelivät linjojaan ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 19:51

Tervetuloa vaan kotimaan kamaralle,turvaan,sielläpäinhän se Egyptikin on ja mellakat!!!!
Täällä mitään pimentoa ole näkynyt,oisko pitänyt????Uutisista kuulin myös ylä-savon pimennyksestä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 20:44

Kiva kun olet turvallisesti kotona. Sehän oli nopea reisu vai tuntuiko se vain minulta silta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 20:54

teretulemas takaisin ja terveenä! hienoa että loma sujui mukavasti. kohta varmaan saadaan ihailla lomakuviakin Napsussa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.01.2011 - 21:23

Moro itsellesi. Tervetuloa tänne lumen, jään ja tuulen keskelle sieltä lämpöisestä. Kolme yötä vielä ja sitten minäkin lähden katsomaan etelän kaunista kukkaloistoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 21:41

Kiitti,ja tervetuloo!Mukavat hiihtokelit täällä.
Oliko"kylä" muuttunut vuoden aikana?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 22:22

Tervetuloa takaisin Mariaana! Reissu taisi onnistua mainiosti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 22:29

Tervetuloa takaisn..kyllä meni reissusi nopesti...mutta oli varmaan ihanat hetket,..mitä taas muistelee..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 22:34

Tervetuloa vaan takaisin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2011 - 08:16

Minä kerkisin vasta laittaa sinulle hyvää lomaa, kun huomasin tulleesi maankamaralle Suomeen.Mutta ei kait tuo haittanne. Ei ole sähköt poikki olleet. Ne on Etelä Savossa, Hämeessä jossain. Mäntyharjulla.Toiset kärsii. Kuule ei meillä kotona koskaan ollut säköjä.Siiten vasta kun olin 18v.tta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2011 - 09:55

Tervetuloa takaisin tänne vaikka en ole edes kuuluullut et olet matkalle lähtenyt.ja johtuu siitä että minä en täällä kovin usein käy.Mutta en kuitenkaan ole napsua kokonaan unohtanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 02:47

Tervetulloo kottiin! Reissusi taisi onnistua hyvin. Sait varmasti aurinkoa.