Suunnitteilla vaellusta Vesuvius/Pompeiji alueelle. Kannattanee asustella Sorrentossa? Vai olisiko muita ehdotuksia?

Napoli ei natsaa. Nettiä on selattu pääpunasena, joten linkkejä en kaipaa vaan omakohtaista tietoa.

Lisätty: 01.02.2011 - 18:16

Kiitoksia kaverit =) Näillä pääsen jo mukavasti eteenpäin. Sorrentoon ei näytä olevan suoralentoja, mutta Rooman kautta paikalle pääsee helposti. Olen käynyt Pompeijissa kerran päiväreissulla turistiryhmän mukana, mutta eihän siinä päässyt kuin historian pintaa raapaisemaan. Nyt täytyy vain saada lomat "mätsäämään". Hotellivertailuja jo ehdin tehdä sen verran, ettei Interhome ainakaan nyt pääse kilpailuun mukaan, näytti olevan hotelleja kalliimpi vaihtoehto.

Avainsanat: vaellus pompei/vesuvius

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.02.2011 - 08:32

Tuolla alueella on paljon mukavia pikkukaupunkeja, mutta jos niihin haluaa majoittua, on hankittava majoitus netistä. Valmismatkalle pääsee kait vain Sorrentoon. Tuon alueen muita kaupunkeja ovat Positano (luxus ja kallis), Amalfi, Ravello (myös luxusta), Maiori.
Maiorissa asuttiin taannoin pari viikkoa, sieltä kyllä bussilla helposti alueen kyliin. Me ei vaellettu eikä käyty edes Pompeijissa, kaikkeen kun ei aika riitä ja oli kuuma kesäaika.
Nettiä kannattaa käyttää hyväksi, enempää en osaa neuvoa.
Ravelloon ihastuin todella, se on korkealla, mahtavat näköalat, siellä on filmattu osia yhteen Sissi-elokuvaan.
Positano tunnetaan taas Positanon muodistaan, ostin sieltä yhden ihastuttavan mekon jota säilytän aarteenani.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.01.2011 - 20:24

Valitettavasti ei ole omakohtaista tietoa Sorrenton alueesta,toisella puolella saapasta enempi olen ollut ja ylempänä,mutta siinä Sorrentoa lähellähän on hurmaava rannikko ja siellä ihastuttava Positano-kalastajakylä,jossa erilaisia majoitusmahdollisuuksia
www.bougainville.it/positano.htm