Miten onnistuis"omavaraistalous"ettei tarvis käydä kaupassa?Vinkkejä?Kaupassa just hullunmylly,yks känninen peikko syötti vartijal

le munaa yms.henkilökunta toi "herralle"tuolin<helv.hyysäämistä MRRR ja poliisit tulivat,samaan aikaan yks akka kirkui jassolle "vei rahat" yms.yms.Toivoisin,että ei tarvis asioida missään...
Kategoria,koska eristäytymisen halua esiintyy

Lisätty: 31.01.2011 - 19:46

Byäää Mariaana yms.mä olen just tullut sivistysvaltiosta,jossa tervehditään ja kiitetään bussikuskia ja muutenkin palvelukulttuuri on korkealla,sanotaan mitä sanotaan saksalaisista,mutta kohteliaita ja ystävällisiä ovat.En vaan tiedä mihin kommentoisin Berliinin asioita,kaikki pelaa ja hintataso kohtuullinen.Kallein erikoiskahvi(capuchino) oli 3,30 ja pöytään kauniisti tarjoiltuna,muuten 2€ hujakoilla.Liikkuminen edullista,48h kortti 16,90€,72h kortti 19,90 sekä 5päivän 29,90€,kattaen ratikat,bussit(lentoasemallekin)u-bahn yms.yms.Lounaan veroinen aamiainen myslit,luonnonjukurtti,mozzarellatomaatti salaatti,leikkeleet,juustot yms.jyväleipää yms.yms kaikki tämä kahvin kanssa maksoi 5€...

Avainsanat: hyysäämistä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.01.2011 - 18:43

Juuri Dubaista tulleena suosittelen ( muuttamista tai ) lomailua Arabiemiraateissa. Ei tapahdu tuollaisia asioita ja olemme erittäin tyytyväisiä taas kerran oloomme siellä. Valperin suosittelemaa stressijuomaakin voi ottaa ihan rauhassa vaikkapa omassa huoneessa tai muualla yksityisissä tiloissa. Siis oikeesti mua tympii ihan hirveästi koko Suomi...kaikki örveltäminen, kurittomuus yms. kun on käynyt katsomassa miten muualla kunnon säännöt pelaavat ja kaikki saavat elää ja liikkua ihan rauhassa. Kuules ystävä...tee nyt se matka Dubaihin, vai millaisia kommentteja sait tuttaviltasi?

Lisätty: 01.02.2011 - 06:56

Saksa on hyvä paikka kuten sanoitkin, mutta kokeilkaa joku Dubaita jos ennen ette ole käyneet. Ei tule vatsatautia, siistiä ja puhdasta vaikka kuuma maa onkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.01.2011 - 17:18

Minä olen nyt ollut kotiarestissa 1,5 kuukautta ja vielä saman verran ainakin joudun olemaan, ja meille ei saa ketään tulla, on sellainen lääkekuuri menossa että minulla ei ole valkosoluja ja siitä johtuen ei mitään immuniteettia. Mutta tämä eristäytyminen se vasta kamalaa on, minä jo mielelläni kaupoissa katsoisin kaikenlaisia hullunmyllyä ja voisin jopa ruuhka-aikaan sinne tungeta jota yleensä välttelen, ainut ihminen jota näen on mieheni ja kauppalappuja hänelle teen ja silti ei tuo kaikkia tavaroita, olen kateellinen, leikillisesti että hän saa jopa 2 kertaa päivässä kaupassa käydä. Ei kannata omavaraiseksi ryhtyä hulluksi ihminen tulee vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 17:31

asiaa varmaan auttaa sekin minkä kaupan valitset ja onnistuuhan tuo elintarvikehuolto netin kautta tilaamallakin,

saa kyllä mennä hulinat vielä aika paljon pahemmiksi ennenkuin alan sitä vaihtoehtoa harkitsenkaan ....

sulla taisi olla huono päivä,
rentoudu, huokaise ja ota vaikka pienet,
ihan vähän vaan ..... esimerkiksi pullo kossua, älä kahta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 20:46

Kyllä se päivä päivältä kirkastuu ja mieli muuttuu. Ei muuta kuin ropelit vain pyörimäään entistä vinhemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.01.2011 - 21:20

Punainen tupa ja perunamaa, pari kanaa, possu ja lehmä näin alkuun. Niillä pärjää pitkälle. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 22:37

Netin kautta tilaamalla onnistuu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2011 - 08:27

Ei muutakun kasvattamaan nyt ollaan kevääseen menossa.Mulla on viimevuodelta. Hillot,mehut, marjat,lantut,nauriit,perunat,porkkanat ,sipulit.Erinlaisia pakasteita vaikka kuin paljon. Kuivattuna vihreitä,sieniä ja suolasieniä.Pakastin notkuu kyssäkaalia ,kesäkurpitsaa, omenan paloja.Muita säilykkeitä, jauhot myllystä haettu, saa leipoa.Siitä se alkaa aina täydentää tarpeentullen lisää viljelyksiä ja luonnon antimia.Aika vähällä pärjää.Sitten saauna vihtoja saa niistäkin sitten juomaa jos ei kaikkia hakkaa saunassa puhki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2011 - 12:10

Ratkaisevaa on valita kauppansa, ei Stockalla kyllä kukaan pääse häiriköimään, siellä on valvovaa henkilökuntaa kahta eri sorttia.
Kaupassa käyn ihan niinkuin ennenkin mutta en Siwassa tai Valtsussa... Valintatalossa oli runsas viikko sitten eräs hörhö joka ahtoi takkinsa alle tavaraa, esti muiden eli maksavien asiakkaiden liikkumisen ahtailla käytävillä. Pelotti todella, vihjaisin myyjälle, sanoi juuri soittavansa jonkun miespuolisen henkilön paikalle. Ukko oli laitapuolen kavereita, aggressiivisen näköinen iso mies.
Joskus poikkeustapauksessa käyn lähimmässä Valintatalossa, mutta käynnit kyllä entisestään harvenevat.
Häiriköitä en ole missään muualla eli muissa maissa, taitaa olla ihan kotisuomalainen ilmiö liittyen hyviin sosiaalisiin etuuksiin vai mihin?