Nyt on vaihdettu Egyptin matka Espanjaan Alicanteen...onkohan jollakulla kertoa kokemuksia paikasta?

hintataso? esim. vesipullo, olut, lounas esim?

Avainsanat: espanja benidorm alicante

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.01.2011 - 16:04

Alicante on espanjalaiseen tapaan monipuolinen lomakohde, joka tarjoaa jokaiselle lomailijalle jotakin. Alicanten alueella on toistakymmentä kilometriä valkoisena hohtavaa ja hyvin hoidettua hiekkarantaa. myös ilmasto on Costa Blancalla lomalaisille suosiollinen.
jos kaupasta haet oluen tai veden, saat tosi edullisesti, ravintolassa sitten hiukan tyyriimpää, mutta jokatapauksessa edullisempaa kuin koti-Suomessa. lounaan hinta riippuu ravintolasta missä sen syöt.
esim. jossain paikassa voi olla hinta: kolmen ruokalajin ateria viiniä / olutta - € 12
mutta jokatapauksessa edullisempaa kuin Suomessa. (palkkataso on alhainen verrattuna Suomen palkkoihin)
tosin olen aikaani viettänyt Espanjassa lähempänä Portugalin rajaa, Nerja, Granada, Madrid jne.
luonnikasta reissua!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.01.2011 - 15:15

www.rantapallo.fi/lomamatkat/benidorm/

hintataso Eurooppalaista!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 17:02

Lämpimiä vaatteita mukaan, onko hotellissa lämmitystä ?
www.napsu.fi/matkailu/maailman-saa/281
Sää Alicantessa nyt
Maanantai
Ukkosmyrskyjä
Max: 12°C
Min: 4°C

Tiistai
Sadekuuroja
Max: 13°C
Min: 3°C
Mutta sitten sää paranee sentään vähän
www.weather.com/weather/tend...y/SPXX0008
Vanhoja vastauksia www.napsu.fi/haku/?domains=w...w.napsu.fi
Tripadvisor www.tripadvisor.com/LocalMap...:-1,map:-1

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2011 - 14:58

Mukava kaupunki se on, mutta kokovartalorusketus saattaa jäädä haaveeksi. www.eltiempo.es/alicante.html Tämä säätiedotus on ainakin täällä Fuengirolassa osunut aika kohdilleen. tuon mukaan siellä saattaapi tarjeta ottaa aurinkoakin, kunhan on tyyntä tai hyvä tuulensuoja. Sää on tänä talvena ollut varsin hyvä, eikä se näyttäisi ainakaan lähiaikoin huononevankaan.
Kaupassa kaikki on suhteellisen halpaa. Viini on veden jälkeen halvin ruokajuoma. Tarjouksessa alle puoli euroa litra. Normaalihintainen paikallinen olut litran lasipullossa n.60 senttiä. 8 litraa vettä 80 senttiä.
Juuri äsken söin hyvän lounaan noutopöydästä viinilasillisen kera sitsemällä ja puolella eurolla.
Kiinalaisessa menu maksaa täällä 5-6 euroa + juomat.
Retkiä ja näkemistä järjestää varmaankin matkatoimisto.
Hotellista ja paikallisista matkatoimistoista löytyy lisää kansainvälisiä retkiä.
Jos hotellissa on jostain syystä kylmä, niin kiina-marketista saa lämpöpuhaltimia halvalla.
Hyvää matkaa!