Onko sinulle käynyt näin?

Menimme eilen tervehtimään anoppiani ja,kun astuin asuntoon sisään alkoi nenäni vuotaa silkkaa vettä ja se jatkui ja jatkui koko eilisen illan,kotona vielä aloin tirskumaan hillittömästi.Tänä aamuna eikä yölläkään nuha enää vaivannut.Omituinen ilmiö,en ole kokenut vastaavaa aiemmin.

Avainsanat: vesi nuha

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.01.2011 - 10:11

mahdollisesti joku allerginen reaktio. oliko anopillasi joku uusi kukka tai jotain muuta erilaista mitä ei edellisillä vierailuilla ollut. ( tai olet tullut allergiseksi anopille, tää oli muka maanantain kevennys )

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.01.2011 - 10:09

Siellä oli jotakin mille olet allerginen. Minulle käy noin kun mieheni kesällä ruohoa koneella leikkaa, vettä vuotaa nenästä ja aivastelen ja kurkkua kutittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 11:01

Tuota ilmiötä on eli olen kärsinyt jonkinalaisesta flunssasta jo pitempään. heti kun menee ulkoa siälle, alkaa nenä vuolaasti vuotamaan, sitä kestää hetken. Aivastelua on ajoittain. Ei ole kyse alllergiasta vaan lievästä flunssasta, monella tuttavalla on sama tilanne. Nuha näyttää merkkejään vain ajoittain, samoin ajoin väsyttää. Oireet vaihtelevat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 11:09

Allergiselta reaktiolta kuulostaa. Mieheni kärsii noista oireista ajoittain etenkin keväisin katupölyn aikaan. Olimme kerran lomamajoituksessa, jonka keittiössä mielestäni oli homevaurio (nenäni tulkinta). Mieheni tuli muutamassa päivässä sairaaksi ja toipui kun vaihdoimme majoitusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 15:09

Vaikuttaa allergiselta reaktiolta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 15:33

tuttu juttu allergia on kysymyksessä, olen kärsinyt vuodesta 1956 siitä ja on lääkkeitäkin,muttei ne mitään auta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 16:05

On käynyt noin ja monta kertaa. Joku aiheuttaa allergisen reaktion.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 17:47

Ei ole käynyt, mutta luulisin sinun olevan allerginen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 20:16

EI ole käynyt mutta allergialta vaikuttas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.01.2011 - 21:16

Taisit olla anopille allerginen. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2011 - 08:20

Ikä altistaa yks kaks huomaa ihme oireen. Toiselle toista toiselle taas muuta.Aika yleistä yli 50 v.lla.
Aistit ja limakalvot alkaa herkistymään. Sillee alkaa esiintyyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2011 - 09:57

Joo kyllä minustakin tämä vaikuttaa allergialta.Minulle on joskus jossain kaupoissa käynyt samoin. Silloin olen ajatellut että siellä on ollut jotain mikä aiheuttaa allergisen kohtauksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 02:43

Anoppi allergia, ei vaiskaan. Jos sait jonkun hetkellisen allergisen reaktion, jokin hetkellinen ärsytys jostain. Vaikuttaa ihan joltain allergia jutulta.