Kuuluuko smoothiet ruokavalioosi?

Tein juuri mustikka-vadelma-mansikka-banaani sekoituksen koko perheelle. Helppo tapa saada nuorisokin syömään marjoja ja hedelmiä.

Avainsanat: smoothie

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.01.2011 - 21:50

eipä kuulu minunkaan juomavalikoimaan. kaikki erikseen ja kappaleina.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.01.2011 - 20:23

Ei kuulu,sekoitin kyllä löytyy,mutta ei ole tullut tehtyä.Joskus kauan sitten,sekoitin kananmunan ja appelsiinin tai greipin mehun,aamujuomana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2011 - 21:29

ei kuulu, kyllä ne marjat, banaanit ja etelän hetelmät menee ihan sellaisenaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 00:50

Sama laulu jatkuu ei kuulu. Sekoitin on, mutta syön hedelmät sellaisenaan. Joskus kyllä tekisi mieli
kokeilla, mutta olen nuuka kun sekoitin on uusi ja olen ajatellut antaa jollekin lapsenlapselleni
sen jonain merkkipäivänä.
Olen itsekin huono syömään marjoja ja hedelmiä, joten siinä ne menisi puoli väkisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 09:10

Harvoin tulee tehtyä..
mutta joskus jälkkäriksi muistan laittaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 10:03

Vehkeet kyllä löytyvät,mutta en ole kertaakaan tehnyt mitään juomaa sillä.Syömme hedelmät hedelminä ja marjat marjoina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 11:26

Ei kuulu, marjat ja hedelmät nautitaan sellaisinaan. En ole "koneinsinööri"....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 12:02

Ei kuulu,mutta voisin tehdä.Kyllästytään nopeasti samoihin ruokiin tai hedelmiin.Nyt on menossa viili aika.Tein itse jugurttia jota ei syöneet muut kuin minä...ja kaupan jugurtit ovat menneet luiruksi paitsi Lidl mistä saa vielä joitakin joissa on sokeria ja rasvaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.01.2011 - 21:14

Ei kuulu ruokavaliooni, mutta piakkoin aion nauttia persikkasmoothien - ja todella kylmänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 22:31

Ei kyllä kuulu..syön marjoja paljon ihan sellaisenaan.myös hedelmät..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2011 - 11:03

Voisi olla hyvä idea meidänkin taloudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 02:40

Valmiita sekoituksia ostin vasta K-marketista, aika hyvän makuisia olivat.