Neuvoja vinkkejä kaipaan mistä kannattaa nyt ottaa nopea lähtä jonnekkin? Egyptiin kun matka peruttu :(

Onko lentokentällä tms viime hetken paikkoja ns äkkilähtöjä. Linkkejä netissä tms?
Hajapaikkoja kun ei varmaan ole netissä paljoakaan esillä...

Avainsanat: äkkilähtö egypti hurghada matkan peruutus nopeat lähdöt

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.01.2011 - 19:28

Milloin voit lähteä, budjetti, viikko vai kaksi?
Äkkilähtöjen hinta vähän pomppasi tuon Egyptin tilanteen takia.
olisiko näissä jotain ?
www.lomamatkat.fi/content/sa...ma-lahdot/
www.napsu.fi/matkailu/akkilahdot
www.detur.fi/index_winter.cfm

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.01.2011 - 19:12

Lappiin, se turvallista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2011 - 19:46

Aurinkomatkojen lento 3.2 Las Palmasiin ja sieltä hotelli
www.booking.com/searchresult...86;srpos=1

ei ollut enää kuin viikon matkoja. Äsken vielä ainakin 6 lentopaikkaa jäljellä. 270 eur/nuppi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2011 - 20:07

www.tjareborg.fi/akkilahdot
www.hispania.fi/index.php?pa...=akkiapois
www.matkavekka.fi/?zanpid=14...5592105984

muutamia lentoja tai matkajokereita tai yksittäispaikkoja noista löytyi.
mutta 2vk Funchalissa Portugalissa 290€ / 2vk jokerimatka, ei mikään paha hinta ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2011 - 20:13

Napsun äkkilähdöt!Oletko muuten ottanut huomioon,että sulle ehkä voisi joku lähettää esim. yksäriä,jos kirjautuisit anonyymin sijasta.Muutenkin tuntuu hiukka hölmöltä ns.nettikeskustella "anonyymin"kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 09:00

Napsun äkkilhtöjä voi katsella..Olen samaa mieltä mitä PateT vastasi.."anonyymin"kanssa nettikeskustelusta..On paljon mukavampaa,kun on nimimerkillä napsussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.01.2011 - 21:13

Napsun Äkkilähtö pelaa - siellä on kaikkien matkanjärjestäjien äkkilähdöt sitä mukaa kun niitä tulee. Varmasti on kysyttyä kamaa juuri nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2011 - 02:39

Kannattaa aina muistaa Napsun äkkilähdöt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.02.2011 - 20:35

Meillä oli sama tilanne, hurghadaan oltiin menossa :(

Onneksi äiti soitti sinne josta matkoja voi vaihtaa, ja saatiin vaihdettua vähän aikaa vievän selvittelyiden jälkeen. Tuli parempi ajankohtakin, ja rahat on nyt valmiiksi jo, kun saatiin palautusta Egyptin matkasta. >>>>Turkkiin > Alanya

Olettehan ajoissa soittaa sinne mistä varasitte matkan, ja pyytänyt vaihtoa eriin kohteeseen?:)