Lihapiirakoiden tekoon ryhdyn nyt sunnuntaina, mitä sinä teet nyt tänään?

No nyt pitäis aloittaa iso urakka litran taikina muhimaan ja lihapiirakoiden teko olis aiheena...
Eilen tuli taas putsattua tuo rasvakeitin tätä päivää ajatellen...

Lisätty: 30.01.2011 - 13:00

Nyt kaikki on jo valmiina suurin osa odottaa vielä paistamista!

Lisätty: 30.01.2011 - 14:34

JEE VIIMEIST 4 vielä paistamatta ( 2 mahtuu aina rasvakeittimeen)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.01.2011 - 11:23

Itse tehdyt lihapiirakat ovat parhaita ovat kyllä isotöisiä juuri sen takia,jos teen lihapiirakkaa niin se on levypiirakka.Nauttikaa kuumista ihanista piirakoista.Lappeenrannassa on Kesämäenleipomo mistä saa ostaa hyviä lihapiirakoita ja ne ovat pohjana atomiin ja vetyyn torilla.

Lisätty: 30.01.2011 - 11:28

ps,eilen leivoin korvapuusteja.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.01.2011 - 09:55

Aurinko tuolta pilkistelee. Pitäis käydä mökillä katsastamassa, mitä sinne kuuluu. Lumitilanne ja puiden suojaukset ym tarkastuskäynti. Kodassa makkaran paisto ja eväskahvien juonti. Lumikengät mukaan, tietty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2011 - 10:03

Minä vähän silittelen pyykkejäni ja naudanlihakääryleitä ja kermaperunoita teen tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2011 - 10:09

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/38993

vastaukseni löytyy kissaäidin kysymykseen samasta asiasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2011 - 10:41

varmaan ovat hyviä piirakkasi,

itse saan piirakkaa ( lihiksiä) vani kesäisin ja silloin se taphtuu täällä

4.bp.blogspot.com/_dU71uFzeK...C03852.JPG

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2011 - 11:09

Vastaukseni on kissaäidin kysymyksessä samasta aiheesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2011 - 12:39

Hiihtoja katseltu . Ulkona oltu ja Aurinko kirkkaana loistaa. Aivan ihanaa. Lumitöitä tehty.Lintuja bongattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2011 - 12:48

Laiskottelen, ulkoinen ja katselen rästiin jääneet Emmerdalet. Mukavan rento päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.01.2011 - 21:01

Kuten juuri aiempaakin vastasin: laitoin joulun laatikkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2011 - 14:50

Mitä pyhäpäiviin tulee, en ainakaan leipomiseen niitä uhraa. Sunnuntait ovat virkistystä varten.