Mitä aiot tänään tehdä?

Tänään lähdemme tervehtimään anoppiani ja sitten menemme sairaalaan katsomaan vanhinta veljeäni ,joka on hätäleikattu perjantai iltana,tilanne oli tosiaankin vaarallainen,mutta eilen jaksoi jo vähän puhua puhelimessakin kanssani.

Avainsanat: rakkaat läheiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.01.2011 - 09:17

jatkamaan eilistä hommaa, yks kaveri osti uuden läppärin OEM W7 ja olen sitä ollut lyöntiin laittamassa eilisenpäivän, tänään vanhasta koneesta tärkeitä juttuja siirrän uudelle, sekä alustan vanhan.
mutta ennen sitä kuvauskeikka Joupiskalle. Fiinan kanssa juoksentelua mennen tullen. siinäpä päivän kulku noin suurinpiirtein.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.01.2011 - 09:34

Minä silitän pyykkejä ja kokkaan naudanlihakääryleitä ja kermaperunoita. Ulos en halua mennä , siellä on niin kova tuuli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2011 - 11:08

Kaunis kirkas aurinko paistaa ja hellii mieltä, silti aion olla sisällä koko päivän. Olen tuossa keittöni
puolella ähertänyt pesulapun kanssa, kun kaikki tämä tuleva kevät paljastaa.
Kuukausi sitten oli kaikki niin putipuhdasta, ei läikän läikkää missään, vaan nyt on sitten aurinko tuonut ne harmikseni.
No en mitään isompaa, eiliset ruoat syödään vielä tänäänkin, joten pääsen helpolla.
Sisko ja tytär lupasivat käydä tänään, mutta ne ovat kuin omaa perhettä, joten ei tarvi paljon kokkailla
ja makeaa ei saisi olla ollenkaan, nääs kissaäiti tiedät, että ne bikinikuntolinjat on saatava esiin .He, he.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2011 - 12:46

Aion viettää ihanan joutilasta päivää. Ulkoilen auringon paisteessa ja sitten katselen rästiin jääneet Emmerdalet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2011 - 14:08

Viimeisen päiväyksen omaava pizza o juuri uunissa.
Sen päälle keitän cappucinot ja menen terassille opiskelemaan espanjaa.
Hyvää vointia Sinulle ja veljellesi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2011 - 14:37

Lihapiirakoita ja loppu häämöttää jo 4 paistamatta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 09:42

Eilen aamusta en ennättännyt kertomaan mitä teen..kun oli kiire työkeikalle..Töitten jälkeen kävin kaupassa,mikä on poikkeus,että sunnuntaina kauppaan..
Oli lauantaista makaroonipataa mitä eilen tarvi vaan lämmittää.
Lumitöitä oli illasta ja saunominen sitten vielä hikoilujen jälkeen..Kyllä illasta sitten uni maittoi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.01.2011 - 21:00

Näin jälkikäteen - laitoin joulun pakettiin.