Tulikohan Villelle pettymys?

Huutokauppa lumenpudottajan hommiin kyllästyneen Ville Syväniemen omaisuudesta päättyi perjantaina illalla. Korkein tarjous huuto.net-verkkokaupassa oli 44 000 euroa. Syväniemi kertoo, ettei vielä ole tavoittanut korkeimman tarjouksen tehnyttä oululaismiestä.

Avainsanat: kadonnut huutaja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.01.2011 - 14:05

Ei kai sentään. Vielä.
Olihan noita yli 40 000 huutajia vaikka kuinka monta. Eikös Huutonetin sääntöihin kuulu, että huutaja on velvollinen vastaamaan huutonsa? Mahtavatko nyt sentään ihan kaikki olla huijareita?
Tuon nyt arvasi, että vaimo ei tuonne lähde, joten matkakassa puolittunee heti alkuunsa.
Tuollaisella asenteella tuosta ei taida hyvää seurata? Toivottavasti olen väärässä.

Lisätty: 07.02.2011 - 13:23

Pitihän tämä arvata... www.mtv3.fi/viihde/uutiset/m...nastamatta
Kiitos kaikille "paras vastaus" valinnasta!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.01.2011 - 21:42

Voi voi, olikohan se huutaja vaan pilaillut hänen kustannuksellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2011 - 05:38

taisipa olla tsoukki koko juttu. ihmettelin miten sellaisista romuista mitä oli kuvattuna huutonetin sivulla kyseisellä henkilöllä, joku maksaisi oikeasti niin paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2011 - 09:07

No mene ja tiedä, uskon kyl et huutaja on lukenut koko jutun velkoja on yllin kyllin Villellä...

Mutta huutonetissä on myyjää kuin ostajaa kohtaan arvostelut, joten totuus tulee kun lukee arvostelut ostajasta kuin myyjästkin..
esim sieltä on muutama Villen listalla uusia nimiä joille on annettu kieltomerkki perään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2011 - 10:25

tämän päivän Hesarin jutun mukaan Ville on sinne Taikkulaan lähdössä sittenkin yksin ja ihan epävarmaa minkä kokoisen rahapussin kanssa ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2011 - 11:22

No minusta ihan utopiajuttu alkujaankin, mutta tulihan seurattua ja mitenkä vielä käykään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2011 - 11:28

Kertoi HS,mitä valperi jo kuittasi,että lumenpudottaja lähtee itsekseen palmujen alle ja perhe jää kotipuoleen.Kaveri herätti ainakin ulosottomiehet hommiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2011 - 12:06

Mahtoivatko pilailla molemmat. Ostaja ja myyjä. Mene ja tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2011 - 19:50

Minä kuulin että siinä' olisi ollut velkojatakin kiinnostuneita rahasta.En tiedä oliko todenperäisyyttä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 11:44

oma mielipiteeni : tosi älyvapaata laittaa omaisuutensa myyntiin tosta vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.01.2011 - 20:54

Kannattaisikohan joskus hieman miettiä ensin? Netissäkin pyörii jos jonkinnäköistä huijaria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2011 - 15:24

No joo... huutaja ei vastaa puhelimeen, liekö annettu nro edes oikea. Se omaisuus saattoi olla jonkun muun kuin myyjäksi alkaneen eli velaksi ostettu jne. HS:ssä kerrottiin velkojista ja ulosotosta.... Alusta loppuun pelkkää showta, taisi huutaja olla huijari myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.02.2011 - 00:20

Kyllä on nyt Ville pettynyt. huutajaa ei löydy mistään.