Rakastuvatko naiset aina renttuihin ?

Avainsanat: renttu rakkaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.01.2011 - 15:01

No ei nyt sentään aina, mutta kyllä kaikenlaista yrittäjää tuossa toisessa sukupuolessa on. Joskus onnistuvat meitä naisia huijaamaankin, mutta yleensä valheella on lyhyet jäljet. Täytyy vain yrittää erotella jyvät akanoista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.01.2011 - 15:03

ei suinkaan aina,
ei me muutkaan saada rauhassa olla ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 15:24

Eivät varmaan kaikki, minullakin on 36 vuotta ollut ihan hyvä ja kunnollinen mies.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 16:13

Empä omalla kohdalla voi kuitata sitä. Minulla oli tavallinen suomalainen työmies, kaikenlaisen työn tekijä. Oli Aereolla nyk. Finnairilla töissä kun tapasimme.
Se naimiskauppa on sellaista, että haltija laittaa siniset silmälasit meidän tyttösten silmiin ja siinä rakkauden kuumeessa ei paljon meriitit paina.
Nykyään kun katson joskus noita satuhäitä, voin vain ihmetellä kestääkö liitto kauan.
En niissä nyt renttuja ole nähnyt, mutta kovin kevyttä on joidenkin kohdalla häiden laitto.
Yksikin tuumasi ennen häitä, siis morsian, että hän ei anna hänen häävierailleen mitään arvoa kenellekään.
Mitä mahtaa hääväki tuumia jäljestäpäin katsottuna.
Se "renttu" otetaan joskus kun on "pakko", ja nykyään kun se eroaminen on niin helppoa.
Minun mielestäni ilmassa on nyt "rentuhkoja"naisiakin, jotka menevät naimisiin saadakseen häänsä
tv.hen ja siitä kahisevaa. Sitten kun raha ei paina enään kukkarossa, kasvetaan erilleen.

Joskushan se renttukin ryhdistäytyy ja aivan kun suomukset poistuvat silmiltä ja alkaa normaali elämä,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 17:34

Niin tiedä, mutta niinhän sitä sanotaan. Olen minäkin rakastunut renttuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 20:40

Eihän aina rakastu renttuihin. Kummallinen juttu,että mikä niissä rentuissa viehättää..Varmaan on sellainen toivo,että saa rentun elämän muutumaan..mutta muutos on usein vain hetkellistä..ja alkaa alamäki..mikä on todella ikävää..Tiedän tyttären kokemuksista aikanaan..Onneksi ne on menneen talven lumia..ja nyt on todella onnellinen.ja elää uusioperheessä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 20:46

Noinhan laulussa sanotaan..
Mutta kaikki on niin suhteellista ja aina poikkeus vahvistaa säännön...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2011 - 19:56

Rentut osaa olla komeita ja kohteliaita. Teeskenteleevät aika taitavasti ennenkuin paljastuu .Sepitteleevät kauniita satuja maan ja taivaan väliltä.Onhan totta kun nopeesti iskee johonkin ystävään se mitä todennäköisemmin renttu ,retale ja ketkutin.Ajatukset liikkuu jossain ihan muussa .Ystävä vaihtuu taajaan tahtiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 11:43

Ehkä jokaisessa miehessä on ripaus renttua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 12:14

Minä en ole törmänny kuin naispuolisiin renttuihin.Meillä on 5 miniää veljillä ja ne vie niitä kuin "pässejä naruissa".Äitin kanssa minä sitten pelastan,kun naisilla on ollut salarakasta,rahasotkuja tai pojat muka tehneet jotain pahaa eli oikeastaan rahat loppuneet tai eivät jaksa tehdä töitä niin paljon kuin emäntä vaatisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 17:40

Tarpeeksi usein kun rakastuu renttuun, niin eiköhän sitä joskus opi, että on myös kunnollisia miehiä olemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.01.2011 - 20:38

Eivät aina eivätkä kaikki. Tahtoo kyllä olla niin että seuralaista vaihdettaessa siinä uudessakin on samat viat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2011 - 14:57

Ehei, mutta joillain se on elämäntapa! Eivät kait parempaa saa... lika barn leker bäst.
Renttuja on myös naisissa, niillä on ehkä toinen nimi vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.02.2011 - 00:24

Kuulemani perusteella useimmiten.