Mistä kotityöstä pidät vähiten ?

Avainsanat: kotityö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.01.2011 - 16:02

Imurointihan se on vaikeahkoa, aina ikävä sanoa, että vamman takia, mutta niin se on.
Tiskaan ja luuttuan lattioita ilomielin laulellen ja ruoan laittokin on paremmasta päästä.

Lisätty: 09.02.2011 - 19:42

Kiitos käyttäjille vastausvalinnasta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.01.2011 - 14:58

Hmm... joskus kaikki sujuu kuin itsestään ja toisinaan kaikki tuntuu yhtä vähemmän kiinnostavilta.

Ruoanlaitosta pidän eniten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 15:23

Nyt kun selkäni on pysyvästi vammautunut ja siivooja minulla käy kerran viikossa ja joskus ei ehdi tulemaan ja itse jotakin sitten yritän tehdä, kyllä imurointi on se viimeinen työ jonka haluaisin tehdä. Kaikki muut kotityöt mielelläni teen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 16:55

ei mikää erityisesti ole vastemielistä, mutta ne tekemättömät niitä kaikkein ikävämpiä ovat ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 17:35

Imurointi on kaikista ikävin työ, sitä inhoan yli kaiken. Mutta kun taas lattioita kyllä mieluusti luutuan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 18:30

Komeroiden siivoaminen, varsinkin liinavaatekaapin. Seinien ja katon putsaaminen edes kerran viidessä vuodessa.Samoin seinävaatteiden pöllyttäminen(Perintöryijy) Kattolampuista pölyt pois ja keittiön ylähyllyiltä rasvojen poistaminen. Eli suursiivous ei innosta yhtään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 20:36

Silittäminen on minulle tervanjuontia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 21:18

Kaapien päällisten pyyhkimen rasvapölystä keittiössä...ja liesituulettimen peseminen..se on pakko pitää rasvasta pois..kun kerran oli vähällä syttyä tulipalo rasvan takia..onneksi ei syttynyt..kuului vaan hirveä räjähdys ja hormista alkoi valumaan rasvaa uskomaton määrä..oli todella hirveä sotku..siinä sitten oli tosi inhottava siivous homma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2011 - 08:57

Erityisesti inhoan pölyjenpyyhkimistä,myös kaappien ja ovien pesu on inhoa hommaa,mutta vieläkin inhompaa on,jos näitä ei tee aikaajoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2011 - 10:44

Siivoaminen ja silittäminen ovat kaikkein epämiellyttävämpiä askareita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2011 - 19:58

Kyllä se on siivoaminen, siihen kaikki.Se ei lopu koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 11:07

Silittäminen on inhottavaa, aika vähän sitä tarvitsee toki edes tehdä. Siivoaminen voisi olla myös inhokkilistalla aika ylhäällä mutta olemme ulkoistaneet sen ammattilaiselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 12:16

Käsintiskaus,koska selkärankareuma ei siitä tykkää tai niska

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 15:43

en nyt voi sanoa että inhoisin jotain - mutta pölyjä juuri ei tule pyyhittyä ;)
mitäs niit pyyhkiin kunnei niitä näe...........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 17:39

Silitystä en voi sietää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.01.2011 - 20:37

Silittämisestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.02.2011 - 00:25

En voi sietää mitään kotitöitä, mutta jos pakko joku sanoa, niin imurointi on se karsein.