Mistä saan Product Key-tunnuksen?

Ohjelmat on asennettu jo tehtaalla koneeseen eikä mukana siis tullut asennuscd:tä-netin ohjeet ovat hyvin epäselviä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.01.2011 - 14:20

Ylläolevan avulla pitäisi Product Key selvitä.
Onko mitään apua, tukea tai lohtua näistä ohjeista (jos kyseessä on XP)
support.microsoft.com/kb/310637/fi
support.microsoft.com/ph/1173/fi#tab0

Lisätty: 29.01.2011 - 21:52

"eikä mukana siis tullut asennuscd:tä" Onkohan kauppias huijannut ? kyllä mielestäni ohjelmien levykkeiden on oltava koneen mukana. Kysele myyjältä.
Fujitsu Siemens Amilon, ohjelmat oli asennettu koneeseen (esittelykappale)
Windows XP Home Edition SP 2:n mukana tuli (yli 2 vuotta sitten):
1. Operating system - Recovery CD/DVD, (järjestelmän palautuslevy)
2. Drivers & Utilities Consumer Notebook 42, (ajurit lisälaitteet ohjeet)
3. Norman Antivirus ja 4. Cyberlink Power DVD

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.01.2011 - 19:42

Jos Windowsin Product Key -tunnus ei ole kelvollinen, jos Windowsin Product Key -tunnusta ei ole tai jos Windowsin mukana toimitettu Product Key -tunnus on kadonnut, Windowsin aktivointi edellyttää uuden tunnuksen ostamista.
Oletkos kääntänyt koneesi nurin,yleensä se on siellä.

Lisätty: 30.01.2011 - 04:25

Ohjelmisto tietokoneen mukana (OEM)
OEM-ohjelmistot hankitaan uuden tietokoneen mukana. Ohjelmistot toimitetaan esiasennettuina, joten niiden käyttöönotto on helppoa ja nopeaa. OEM-ohjelmisto on tarkoitettu käytettäväksi siinä tietokoneessa, johon se on alun perin esiasennettu, eikä lisenssi ole siirrettävissä toiseen koneeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 20:29

Kyllä täytyy olla levykkeet mukana koneeseen kun olet sen ostanut. Jos siihen tulee vika niin minulta ainakin ovat vaatineet levykkeet mukaan huoltoon. Koneen takaseinässä on koneen tunnus eli numerosarja joka auttaa ammattilaista.
Tunnus löytyy ostamasi ohjelman tuotepaketista ja asennuslevykkeestäkin.
windows.microsoft.com/fi-FI/...roduct-key
Laittomille ohjelmille et saa kuin rahalla tunnusta.

F-securen nettipäivitykselle lähettävät kun olet maksanut sen, sähköpostilla tunnuksen.