Onks ihmettä näkynyt?

Käviköhän kellekään napsulaiselle niin hyvin, että sai juustonsa ilmaiseksi:
www.ihmeproductions.fi/index.php

(Jos ei tärpännyt, niin pääkaupunkiseudulla asuvat voivat lohduttautua sillä että vielä voi tärpätä, tempauksia on näet tulossa lisää.)

Avainsanat: taide ostokset ilmaiseksi free shop ihme

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.01.2011 - 10:02

Kyllä elämässäkin onnistaa,
kun oikein jaksaa ponnistaa.

Toivottavasti jouku napsulainen on heidän joukossaan.

Kysyjän kommentti

Hyvin tuumittu Pappa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.01.2011 - 10:35

En ole koskaan voittanut enkä saanut kaupoissa ilmaiseksi mitään.Olisi ihan järkevää että välillä annettaisiin vähän enemmänkin.Ookkona virvatuli Oulusta.Mun äitini koti oli muinoin Kiimingissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 10:44

ei ole näkynyt, kuulunut kyllä sillä tuosta tempauksesta, tai siis ympäristötaidettahan se siis oli, on kyllä näillä kulmilla ollut jonkun verran juttua ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 10:48

Ei ole tuollaista ihmettä Lappeenrannassa ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 11:25

Ei ole täälläkään ollut tuollaista ihmettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 13:20

Hauska tempaus, olis kiva joskus omalle kohdalle tuokin ihme...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 14:42

Eipä tärpännyt. Teen ruokaostokset yleensä Stockmannilla ja tuskinpa kauppias ottaa sinne tällaista esitystä. Harmi. Käyn vain satunnaisesti Wanhassa kauppahallissa näin talvisaikaan. Jospa nuo ulottaisivat esityksensä Oulun kauppahalliin, olehan Virvatuli tarkkana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 16:23

Täällä paikallinen Lildl kauppa jakoi tuoretta leipää yksi lauantai ilmaiseksi.
Ja oli siellä pullapitkojakin. Kyllähän minä kävin leipään kiinni, kuin sarvesta härkää.
Tuntui mukavalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 17:43

Ei ole kohdalle osunut, rahaa ovat olleet aina vailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.01.2011 - 19:33

Taas hesalaisia hemmotellaan. Ilmaista saan vain silloin kun teen reklaamatioita valmistajille jostakin tuotteesta. Eilen lähti viimeksi Atrialle. Ja kahdeksan eken lahjakortti tulee taas hyvitykseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 22:17

Tälläsiä tempauksia pitäsi järjestää joka paikkakunnalla..kyllä kaupoissa alkaisi silloin olla kuhinaa.

Minäkin annoin palautetta Olulaisen kilorinkeleistä,kun osa oli homeessa..
Korvauksena saan hakea kaupasta ilmasia tuotteita...oli lueltu rimpsu mitä saan hyvitykseksi..
Pitää ottaa vaan lista mukaan,niin saan sitten ilmaista..pullan ja leivänpuolta..