Onko kenenkään tutulla lemmikkinä käärmettä?

Nuorin tyttäreni hommasi tuon otuksen eilen on 1.5cm pitkä keltainen viljakäärme sai nimekseen Letku.
hänellä on samanväriset kissa veljekset Timon ja Bumba.

Olin eilen otusta katsomassa, ihan hauskan näköinen veijari on...
Entisenä eläinhoitajana täytyy sanoa että ei mua tuo otus inhota...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.01.2011 - 09:18

Kappas, eipäs ole, ei Eeva ota enään käärmettä omaan paratiisiinsa.

Kysyjän kommentti

Kiitokset kaikille vastaajille..
Tämä vastaus sai hymyn huulilleni...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.01.2011 - 09:43

ei ole, iguaani on ollut veljenpojalla. enkä kyllä koskaan käärmettä käteeni ottaisi vaikka ei olisi myrkyllinenkään. kerran Fiinan äiti toi suussaan kuolleen kyykäärmeen kotiin ylpeänä, ja olin huolissani olisiko ehtinyt käärme kavala puraista koiraa. mutta ei mitään oireita ilmaantunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 10:22

En kyllä huolisi omaan kotiin perheenjäseneksi käärmettä.Saavat olla tuolla ulkona missä ovatkin ,kun kevät koittaa niin tuleevat piiloistaan meitä katsastaan.Ennen niitä tässäkin enemmän päivisin näkyi 5-6 nyt kesällä 2-3.Kun rakennetaan teitä vähän jokapuolelle ja taloja, ne verottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 10:56

Ei ole eikä tule.Inhoan kaikenlaisia käärmeitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 11:42

Tuolla niitä matkanvarrella on ollut;
www.napsu.fi/matkailu/matkak...--Tasmania

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 12:05

En tunne ketään jolla sellainen olisi, enkä haluakaan että lähipiirillä olisi sellainen , pelkään ja inhoan käärmeitä yli kaiken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 14:46

Vaan eipä taida tämä eukko käärmettä kotiin ottaa... Nuoruuden päivien orastava suhde loppui alkuunsa, kun sain tietää kaverin lemmikkieläimestä. En halua olla näitä otuksia lähellä, vielä vähemmän noita lemmikkihämähäkkejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 17:44

Ei käärmettä ole ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.01.2011 - 19:31

Se ken sellaisen hommaa, ei taatusti ole minun tuttuni enää sen jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 21:50

Ei ole kellään tutulla..eikä itsellekään koskaan tule..koska minusta ne on inhottavia luikertelijoita..en pidä niitä kotieläimenä.Pelkään niitä luonnossakin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 23:42

Yhdellä tutulla oli aikoja sitten,tuli nyt mieleen.Kanniskeli sitä harsopussissa,jonka annoin hänelle,kanniskeli tissien välissä,että otus oli lämpimässä.Mua ei kärmekset inhota,liskot tai esim.sisiliskot pvat päinvastoin upeita otuksia.Kauniita liikkeissään,salamannopeita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 17:37

Parilla naapurillani on viljakäärme lemmikkinä, itse en käärmettä kotiini ottaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2011 - 09:26

Vanhemmalla tyttärelläni (ei asu kotona enää) on n. metrin pituinen Kuningaspyton. Käärme sai nimekseen Niilo, vaikka sukupuolesta ei varmuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.02.2011 - 00:28

Onneksi ei ole, tuttavuus lopahtaisi siihen.