Oletko ollut sairaalahoidossa lähiaikoina?

Mitkä on kokemuksesi,saitko asianmukaista hoitoa?Omat kokemukseni ovat melko hyvät,toimenpide meni hyvin ja selvisin kotiin vielä samanailtana,kun aamulla oli tähystysleikkaus.Sairaala kyllä sysää jälkitarkastuksen terveyskeskukseen missä ei ole,kun yleislääkäreitä,se on minusta kummallista.Se on kuulemma nykyään käytäntö.

Avainsanat: sairaala hoito

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.01.2011 - 09:17

Viimeviikolla olin Jyväskylän Keskussairaalassa vuorokauden vatsantutkimuksen takia.
Mutta pitempiä aikoja en nyt lähiaikoina ole ollut. Kohtelu on ollut hyvää ja Jyväskylän kipuklinikalla
vallan kuninkaallinen. Unohtaa en voi oman Keuruun Terveyskeskuspalvelua, minua kohtaan loistavaa ollut, vaikka olen hyvin vaatimaton akan kuppana, joudun joka viikko siellä käymään.
Että ei ole koiraa karvoihi katsomista.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.01.2011 - 09:08

En sitten syystalven, mut tuo pohjeiihashermovaurio vaivaa edelleen aika tekee siitä tehtävänsä.
Mutta ole oppinut elämään sen kanssa ja kävely sujuu melko normaalisti, mutta korkoa ei voi olla yhtään kengässä.
Ja muilta osin terveenä olen ollut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 09:53

Viimeksi olin sairaalassa kesäkuun alussa - synnytysosastolla. Hienot muistot jäivät, ei mitään moitittavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 10:32

En muista milloin olisin sairaalassa ollut .Siitä on20v.tta taaksepäin kulunut aikaa.Mutta nyt terveyskeskuksessa olin .;Menin ihan kun jouluna tuli outo olo ja pyörrytti.Sanoin että tehtäisiinkö perusteelliset kokeet kun en ole vähään aikaan käynyt.Nyt menen maanantaina lisä kokeisiin.Saas nähdä mitä sieltä paljastuukaan. NYt sain verenpaineeseen 1 pillerin. Justiin kerkisin ajatteleen,en pillereitä rupea milloinkaan käyttämään.Mulla pulssi oli kamalan alhainen 47-51 nyt olo on parempi.
Nyt pompotelee 58-60. paineetkin hyvät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 10:47

viimeksi olin sairaalahoidossa alkuvuodesta 1944, sotilassairaalan synnytysosastolla, en muista siitä yhtään mitään .....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 10:55

eipä ole tarvinnut naapuripetiläisten kuorsauksia kuunnella sairaalahoidossa aikoihin, siihen aikaan oli kyllä vielä hyvät systeemit. terveyskeskuspalvelut huonontuneet, iäkkäitä sukulaisia olen käynyt terveyskeskussairaalassa visiteeraamassa, liian vähän hoitajia ja liian vähän aikaa auttaa potilaita, ellei läheiset käy syöttämässä ja kävelyttämässä, sinneppähän riutuvat sängynpohjalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 17:44

Jos synnytystä ei lasketa mukaan, niin olen ollut ainoastaan kerran sairaalahoidossa, tarkemmin sanottuna korvaleikkauksessa, mutta sielläkään eivät pitäneet yön yli. Olin yksityissairaalassa eikä hoidossa ollut moittimista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 17:45

Olen ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.01.2011 - 19:30

En onnekseni lähiaikoina. Paljon olen elämäni aikana sairaalassa joutunut makoilemaan ja kokemukset ovat sekä että.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 22:06

Itse en ole ollut..mutta nyt kun mieheni oli sairaalassa,ei moitteita antanut...vaan tuli ihan positiivista palautetta..
Hyvät oli tutkimukset..ja on vielä aika selkäortobedille joka käy Lahdesta tarvittaessa..
Henkilökunta oli kiireistä,mutta ihan kohteliaita ja ruokakin oli todella hyvää..vaikka vähän suolatonta.
Oli ihan tyytyväinen sairaalassa oloon.
Tuli vielä sairaskertomus kotia vammoista ja lääkityksistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2011 - 09:59

Siitäkin on aikaa vierähtänyt kymmenisen vuotta. Onneksi näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 11:04

En ole ollut sairaalahoidossa, siitä on tosi kauan kun olin. Tuskin itse edes osaisin arvioida onko hoito asianmukaista, lääkärit ovat siinä itseäni viisaampia. Tutkimukset ovat kaiken a ja o kun terveysongelmia tulee.
Nykyisin on paljon päiväkirurgiaa mikä lyhentää sairaalassaoloaikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.02.2011 - 00:29

Ikääni nähden olen niin terve, että vielä en ole tarvinnut sairaalahoitoa. Mutta mene ja tiedä, joskus saatan tarvita.