Fuengirolan sää lokakuussa??

Ollaan suunnittelemassa matkaa Fuengirolaan lokakuun lopulla. Päivämäärä 22.10 - 29.10-11 ja lennot on jo katsottu, muttei varattu. Millainen sää siellä on tuohon vuodenaikaan? Eli sataako vai paistaako? Entä minkälaista vaatetta mukaan? Shortseja vai farkkuja? Ja katsooko ihmiset pyörein silmin jos ottaa aurinkoa uima-altaalla tuohon vuodenaikaan? Olis kiva tietää. Ku netistä katsoo keskilämpötiloja ne näyttää suunnilleen 22 astetta. Onko yöt kylmiä? Kun oltiin viime helmikuussa ja mittari näytti 17 ja paikalliset kulkivat untuvatakeissa.... Että... Hmm. Eli tarkeneeko shortseissa ja t-paidassa vai tarvitaanko hupparia jne..?
Kiitos vastauksista (jos niit ees tulee :D:D) ja anteeksi sekanen teksti ! :)))

Avainsanat: fuengirola malaga andalucia costa del sol aurinkorannikko espanja spain

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.01.2011 - 17:46

Hyvät kelit täällä silloin on.
Aurinkoa voi ottaa huoletta aina kun vain tarkenee. Pahimmat helteet ovat tuohon aikaan jo ohi. Onneksi. Itse otin aurinkoa viimeksi pari viikkoa sitten, tosin omalla terassilla katseilta piilossa. Jotkut rohkeat näyttivät olevan jopa rannalla.
Se Untuvatakki on tottumiskysymys. Ei siihen tarvitse olla espanjalainen, että neljänkympin helteiden jälkeen 17 astetta tuntuu kylmältä.
Sää saattaa olla vaihtelevaa tuohon aikaan, mutta huono tuuri pitää olla, jos ei saa rusketusta.

Lisätty: 10.02.2011 - 11:08

Kiitos äänestäneille.
Tässä on paras tähän mennessä löytämäni sääennuste. Ei kovin usein erehdy. www.eltiempo.es/fuengirola.html

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.01.2011 - 18:48

Tietysti tuohon kuukaudenaikaan voi olla pilvistä ja sateista.. Riippuu tuurista mitenkä säät sattuu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.01.2011 - 18:51

Ei taida olla kovin helteistä. Päivälämpötilat noin 20, yölämpötilat reilu kymmenen ja merivesi hieman viileää, siinä 18 astetta.
Villasukat ja -paidan kehoitan ottamaan mukaan ja muutenkin lämmintä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2011 - 21:01

Kyllä aurinkoa voi ottaa jos ei sada..Sopivan lämmintä..ei liian helteistä..
Lämmintä vaatetta kannattaa varata mukaan,koska illat ovat viileitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.02.2011 - 00:15

On siellä lämpimämpää kuin täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2011 - 11:52

Ihan sopivan lämmintä ehkä välillä pilvistä ja pientä sadetta.