Kerran vielä. 1.Avaan Windows Interney Explorerin. 2. Ylinnä on tämä jolla voi hakea www sivuja. 3. seuraavana on minulla Google..

palkki, yllä lukee File, Edit, View, Favrites, Tools ja Help. 4. Sitten palkissa on Haku, Google Earth, Jaa, Ponnahdusikkuna, Sanakäännös, Asetukset ja Kirjaudu sisään. 5. No nyt minä laitan hakuun vaikka www.englis.net 6. Sivu tulee englanniksi. 7. No nyt yritän kääntää suomeksi sen sanakäännöksen avulla, joka on toiminu minulla aiemmin. 8. Sitten tulee uusi palkki esille, jossa lukee: Google Käännös epäonnistui verkkovirheen takia. Tarkista verkkoyhteys. Eli silleen: )) Minulla toimii jotenkuten Google Chrome ja sen kautta kääntyy teksti suomeksi, mutta jättää osan näyttämättä, mikä on tärkeää. Piru näiden koneiden kanssa:((

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.01.2011 - 15:46

kokeile poistaa google toolbar ja asenna uudelleen, siinä on ehkäpä jonkun päivityksen kohdalla tullut fiba.
ohjauspaneeli -> ohjelmat ja toiminnot -> lisää/poista -> sieltä poistat google toolbar ja lataat sen uudestaan: www.google.com/toolbar/ff/
miksi et kokeile jotain muuta käännösohjelmaa niiden tärkeiden asioiden kohdalla, vaikkapa tämä translate.reference.com/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.01.2011 - 22:07

Miksi sinulla on engeskaksi selaimet. Minulla on ghromekin suomeksi ja sillä katselin asetuksia. Jos avaan englannin kielisen web sivun tulee yläreunaan palkki joka kysyy haluatko että käännän sivun. Oikeassa nurkassa on ruksi jolla saa palkin pois jos en halua käännöstä.

Kaippa se pelais toisin päinkin, en ole kokeillut enkä kokeile.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 00:41

Vihdoinkin kerroit, että kyse on Internet Explorer:in / Googlen lisätoiminnosta.
Minulla ei Internet Explorer 8:ssa näy tuollaista (on perusversio) kun en sitä käytä. Katso onnistuuko Työkalut > Lisäosien hallinta
Oletko asentanut jonkun lisäjutun ? jonka toiminta nyt pitäisi korjata kuten:
Google-työkalupalkin www.google.com/intl/fi/toolb...tures.html

Voin vain suositella omaa valintaani Firefoxissa.
Minulla on Firefox:in selain (versio 3.6.13) johon olen asentanut Lisäosan "Google Dictionary and Google Translate 2.0", sen ansiosta kun tuplaklikkaan englanninkielisen sanan päällä ilmestyy sen sanan käännös pieneen ikkunaan, jossa myös sana "More", jota klikkaamalla aukeaa uuteen välilehteen Google-kääntäjä.
Lisäksi "Työkalut" -palkiin on ilmestynyt "Translate Page" -vaihtoehto jota klikkaamalla avoinna oleva sivu kääntyy suomeksi, sitten jos vie kohdistimen käännetyn lauseen päälle, niin ilmestyy pieneen ikkunaan alkuperäinen lause, johon käännöstä voi verrata.
Lataus: addons.mozilla.org/en-US/fir...-google-t/

Kannatta ehkä myös lukea Googlen työkalupalkki
saaressa.blogspot.com/2009/0...alkki.html
saaressa.blogspot.com/2009/1...alkki.html

Lisätty: 29.01.2011 - 15:16

Korjaa Internet Explorer -lisäosien ongelmat, joissa Internet Explorer jumittuu tai kaatuu
Diagnosoi ja tunnista automaattisesti selaimen lisäosat, jotka saattavat saada Internet Explorerin muuttumaan epävakaaksi, kaatumaan tai lopettamaan vastaamisen. Selaimen apuosia ovat esimerkiksi työkalut, työkalurivit, aputoiminnot ja viihdetoiminnot. Etsi muita automaattisia ratkaisuja
support.microsoft.com/mats/i...crashes/fi

Tervetuloa Fix it -ratkaisukeskukseen. Etsi ongelmiin automaattisia ratkaisuja.
support.microsoft.com/fixit/fi