Oletteko leiponeet itse näkkileipää? Aamulehdessä oli ohje ja kokeilin sitä.Ihan syötävää, kun vaan muistaa kaulita ohueksi.

Avainsanat: näkkileivän leipominen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.01.2011 - 21:06

Ei kyllä ole mieleen juolahtanut koskaan leipoa näkkileipää.Minäkin huomasin aamulehdessä teko-ohjeen.
Ostan kaupasta näkkileivän..en viitsi alkaa kokeilemaan..Kyllä tulee näkkäriä syötyä ajottain..juustoa ja tuoretta kurkkua päälle..

Kysyjän kommentti

Kaupastahan sitä saa ja ehkä halvemmallakin kuin itse tehden pientä erää, mutta...mutta...
jotenkin täytyy aina kokeilla kaikkee, miksiköhän?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.01.2011 - 15:07

Tuo harrastus on jäänyt tekemättä, kun näkkileipä on muutenkin niin halpaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2011 - 15:52

niin kokeilunhaluinen en ole, en muutenkaan tykkää näkkileivästä.
mutta hieno juttu että sinulla onnistui kokeilu ja hyvältä maistui!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2011 - 18:01

En ole näkkäriä koskaan tehnyt itse.Osta Lidin valikoimasta hapankorppuja .Hyviä ovat.Joskus nuorempana olen kyllä innoissani kokeillut yhtä sun toista se oli kivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.01.2011 - 18:45

En ole enkä varmaan koskaan leivokaan. On niin helppoa ottaa se Vaasan Maukas - en minä mainosta - sieltä kaupanhyllyltä ostoskoriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2011 - 20:09

No eipä ole päähän pälkähtänyt leipoa näkkileipää, enkä osaisikaan.
Paljon en syökään sitä arvaa miks? No kun on "tekarit" niin murut ovat aina ikenien välissä ja
kaivappa niitä pois toisten joukossa, ei ole kovin esteettistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 04:10

En ole itse leiponut, mutta kaupasta ostan.