Tässäkö syy palamiseen?

www.mesta.net/tv/uutiset/?aid=20919

Avainsanat: sauna palovammat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.01.2011 - 17:56

Paloi muualtakin kuin pinnalta.
Palaneilla keuhkoilla on huono hengitellä. Lienee happipullo matkassa loppuelämän?
Toivottavasti ei.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.01.2011 - 14:49

Kas kun ei tiedä oliko tiedossa miehillä päästä maailmaa kiertämään. Vai olla vain kovin kuumassa
saunasarjassa. No jos tuolla rahaa saa, niin hyvä on olihan hänellä pitkä sairaalajakso.
Eikös hänellä ole vielä paljon hoitoja jäljellä. No meittii on moneksi.

Lähteet:
oma ajatukseni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2011 - 15:03

En tiedä mitä sanoisin, muuta kuin että ei ollut yli ihminen ( silloin ei olisi palanut) vaan päässä pitää naksahtaa pahasti vaikka kilpailuviettiäkin on..

Varmaan ikuiset muistot miehelle jäi....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2011 - 18:05

Minä usko että kipukynnys ylittyi molemmilla ja se aiheutti palamisen ja kuolemisen.Ei ollut enään itsensä hallittavissa koko saunominen.Sitä ei heti uskottu vaikka hiukan aikaisemmin olivat ulkopuoliset huomanneet tilanteen. Riistäytyi kaikkien handusta.