Elämäsi matka

Oletko koskaan haaveillut kaiken jättämistä taaksesi tähän tyyliin? www.huuto.net/kohteet/koko-o...199?ref=gl

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.01.2011 - 02:02

On poika ollut kova ostelemaan kaikenlaista krääsää ja turhaketta, taitaa loppuelämäkin mennä yhtä pinnalliseksi ? Ilmankos oli talousvaikeuksia ja stressiä. Säälittävää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.01.2011 - 06:29

Olen minä joskus ajatellut että jätän tämän maan taakseni kun on jotain murhetta ja huolta ollut esim. verottaja rankaisi miestäni useiden tuhansien e edestä päivärahoista , 5 vuotta jälkikäteen kuten satoja muita komennusmiehiä, silloin oli mielessä että muutamme suomesta pois ja myymme kaiken ja aloitamme uuden elämän jossain muualla, mutta lapset ja heidän lapsensa ovat niin tärkeitä meille että sen vuoksi jäimme verottajan kiusattavaksi, on taas tulossa isot veromätkyt ja 5 vuotta jälkikäteen taas niitä maksetaan ja harmitus on kova nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2011 - 08:02

En todellakaan...
Mutta lueppa juttu tarkemmin, ulosottomiehet ovella... sukulaisia tullut apuun ym..
Ostaisitkos itse noita tavaroita tiedä minkä firman omistuksessa ovat, vaikka lupaakin maksaa..
Auto saa tai hinta putoo 15 000€ jos ei autoa otakaaan (ulosotto mies hakee pois)...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2011 - 08:10

Olen ollut jo 27 vuotta elämäni matkalla.

Lisätty: 28.01.2011 - 16:43

Sain "sotapesästä" repullisen tavaraa mukaani, muun omaisuuden sosialisoivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2011 - 09:23

Kyllä minäkin olen tätä elämäni matkaa tehnyt jo hyvän matkan , joten en minä nyt en
ala moiseen hömpötykseen. Eikä minulla tuollaista irtainta omaisuutta ole, matkan varrella karissut.
5 henkinen perhe on kutistunut tähän ryppyiseen mummo raiskaan, tavara on vähentynyt, mutta se
mikä on jäljellä on rakkaampaa. Monesta rakkaasta muistosta olen joutunut luopumaan kun asunto on pienentynyt perheen pienemisen myötä. Onhan tuo omalaatuinen yritys vai onko vain mainoksen hakemista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2011 - 10:05

Ei nyt ihan äkkiseltään ole tullut tuontapaista mieleen. Kaikkea sitä ihminen tekee päästäkseen uuteen elämänrytmiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2011 - 10:11

En ota mallia tuontyyppisistä ihmisistä, elän omien periaatteideni mukaisesti ja ihan toisin. Aika pitkään se malli on toiminut.
Kuka mahtaa ne tavarat omistaa, siis nuo joita yrittää myydä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2011 - 12:03

En tuohon tyyliin todellakaan!! Kuulostaa aika suurelta riskiltä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2011 - 13:11

elämäni matkoja teen parikertaa vuodessa mutta en omaisuuteni myynnin turvin. ja en kyllä Thaimaaseen muuttaisi, jos johonkin muualle olis hinku. eikä nuo romut kiinnostaisi.
tapansa kullakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2011 - 16:47

vähemmälläkin dramatiikalla voi tehdä isoja hyppyjä ja täyskäännöksiä jos sellaiset tuntuvan olevan tarpeen

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.01.2011 - 18:37

Ainahan sitä haaveilee paremmasta, antaa ajan kulua - kenties sitten joskus. Jos ei muuhun tule muuttoa, niin ainakin vanhainkotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 00:42

En aivan tuohon tyyliin, mutta suunnitelmissa on ottaa enemmän vapaata työelämästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2011 - 04:20

Voin kertoa että olen kyllä kova haaveilemaan, mutta en minä omaisuuttani sen johdosta myymään rupea. Otan pitkän loman, ja menen muuten vain tuulettumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.02.2011 - 00:17

Teen elämäni matkaa kaiken aikaa.