Hei taas! Ymmärsitte väärin tai selostin väärin. Eli menen googlella englankieliselle verkkosivulle...

Yläpalkissa on gooklen sanakäännös, sellainen sininen A. Sitä kun klikkaa teksti kääntyy suomeksi, mutta minulla tulee palkkiin ilmoitus: käännös epäonnistu verkkovirheen takia.Tarkista verkkoyhteys. Miten sen tarkistan? Minulla toimii kone ainoastaan mokkulalla. Tuo sanakäännös on toiminu, mutta nyt ei pitempään aikaan? Translate google on minulla ja toimii, kun haluan tekstiä kääntää: )) Että lämmin kiitos taas vastauksista:))

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.01.2011 - 01:26

Valitan nyt en ymmärrä ollenkaan "menen googlella englankieliselle verkkosivulle ja Yläpalkissa on gooklen sanakäännös, sellainen sininen A. "
Kerro mitä selainta käytät ja mitä laajennuksia olet siihen asentanut.
Takoitatko Google Chromea, minulla ei nyt ole sitä asennettuna, kun se ei oikein toiminut. Oliko se - se joka aina sanoi "Voi räkä"...)
Ehkä auttaisi jos päivittisit sen ?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.01.2011 - 02:40

En tiedä mistä on kysymys, mutta minulle tuo antoi kysymyksesi käännettynä näin;

" The top bar is gooklen word translation, such as A. It is blue when I click on the text turns to Finnish, but I will beam Ad: translation failure of a network error takia.Tarkista network. How to check? I will only Mokkula machine. That word has served as a translation, but now is a longer period? Google Translate is me and my work when I want the text to translate:)) thanks again for the warm responses:)) "
Ehkä Cromesi on mennyt vähän solmuun? Poista koko Crome ja lataa se uudelleen, kunhan ensin katsot, että sinulla on toimiva varaselain millä sen teet. www.google.fi/chrome/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2011 - 08:13

translate.google.fi/?hl=fi&tab=wT#

www.google.com/

www.sanakirja.org/

keskustelu.suomi24.fi/debate/15

pistähän vielä kysymyksesi tähän alimmaiseen ja lueppa muutenkin jos siellä jotain mikä kiinnostaa..