Mahdollisimman halvalla turkkiin?

Elikkäs, ollaan lähdössä porukalla turkkiin juhlimaan äiteen synttäreitä ja mietin että mitenkä tämän saisi mahdollisimman halvaksi? Olisiko viisainta varata jokin huoneistohotelli tms ja pelkät lennot vai ihan joku matkapaketti? Kertokaapa kokemuksianne ja neuvoja. (Meitä on siis 8 ihmistä lähdössä) Ja siis Alanyaan tms haluttaisiin ja ajankohta ei ole vielä varma mutta loppukesä/alkusyksy! :)

Lisätty: 29.01.2011 - 10:02

Joo siis parilla sadalla on ihan hyvä, muttakun me ei olla paljoa matkusteltu niin ollaan katseltu jotain matkapaketteja niin kaikki tyyliin 500e.. Varsinkin kun yritetään tätä järkätä ilman että äiti sais tietää ja me muut ollaan aivan peukalo keskellä kämmentä näitten asioitten kans. Mutta kiitoksia jo vastanneille täytyypi tutustua näihin paremmalla aikaa :)!

Avainsanat: halpa turkki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.01.2011 - 23:19

Tällä poptravelilla on Helsinki-Istanbul lennot 212€ meno paluu 1 henkilö?
www.poptravel.fi/results_01_...ights.php?

Vieläkö halvemmalla pitäis olla?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.01.2011 - 02:32

Tuurilla ne isotkin laivat seilaa.
Alanyan matkasta en ole koskaan maksanut yli kolmeasataa. Yleensä näitä viime hetken matkoja ilmoitetaan olevan jäljellä juuri tuo maaginen kahdeksan kappaletta.
Nyt olisi Egyptiin halpoja matkoja, mutta aseiden paukkuminen nostaa hintoja muualle. toivotaan, että maailma siihen mennessä edes hieman rauhoittuu.
Äkkilähtöihin luottaisin. Egypti saattaisi olla hyvä vaihtoehto, sillä sinne tuskin on vielä syksylläkään tunkua. Taisivat kaupata 150€ tai jotain Hurghadan matkoja? Harvoin noille matkoille kukaan on jäänyt muuta kuin omasta syystään.
Kahdeksan hengen porukalle kai pitäisi vain päivämäärät olla tiedossa ainakin viikkoa ennen?
Niin tai näin, ostakaa joku pakettimatka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2011 - 08:00

www.finnmatkat.fi/Edut-ja-tarjoukset/

tässähän näitä matkoja Finnmatkoilta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2011 - 10:14

Ymmärrän vain turkista, en Turkista! Eikä kaikki Turkni reissut ole halpoja, parilla sadalla ja alle siitä pääsi viime kesänä tuohon maahan lehti-ilmoitusten mukaan. Miten Detur?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2011 - 14:19

AirFinlandilla yksi kahden hinnalla tarjouksia tämän kuun viimeiseen päivään saakka, Alanyaan oli myös matkoja... www.airfinland.fi sivulla ne ovat !