Tarvitsetko - Todella tilaa säästäviä huonekaluja ?

Tällä videolla (pituus 6:28 min) esitellään monenlaisia aika näppäriä.
www.riemurasia.net/jylppy/me...c=11#media

Avainsanat: säästävä tilaa talo kalustus kaluste ideoita

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.01.2011 - 21:06

Ehdottoman hienoja ratkaisuja - vau. En tarvitse uusia huonekaluja, mutta poikani on muuttamassa ensi syksynä omaan asuntoon, joka todennäköisesti tulee olemaan pienen puoleinen yksiö tai kaksio, katsotaan mitä ASP:llä saa aikaan. Tuollaiset huonekalut kiinnostaisivat kovasti, ei vain taida Suomessa olla myynnissä.

Kysyjän kommentti

Ne oli Italialaisia, ehkä ei vielä saa Suomesta ?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.01.2011 - 19:03

Ei tarvitse huonekaluja tai muutakaan (kaikki mitä on ovat sopivia), ainoastaan tupperinpurkit saavat päällekkäin joten tuo vie minulta eniten tilaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2011 - 20:03

Kivoja ratkaisuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2011 - 21:22

Voinpa ensikesänä tarvitakin, jos ajattelen muuttoa vielä pienempään kotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2011 - 21:56

Hienoja olivat ratkaisut. Varsinkin nuo kerrossängyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.01.2011 - 22:10

En tarvitse, olisin tehnyt kerran itse tilaa säästävän sängyn, mutta en saanut siihen lupaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2011 - 01:27

Järkeviä vinkkejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2011 - 07:46

Hyviä ratkaisuja pieneen kotiin,mutta itse kyllä olen illalla niin väsynyt sänkyyn menessäni,että en jaksaisi sitä käydä seinältä alas ottamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2011 - 12:29

olen tyytyväinen omaan kalustesysteemiini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2011 - 18:27

Minusta nuo tilaa säästävät kalusteet ovat todella näppäriä etenkin pieneen asuntoon. Kovaa vauhtia aikuistuva poikani tulee sellaisia varmasti vielä joskus tarvitsemaan, sillä hänen ensimmäinen oma asuntonsa on tuskin koolla pilattu. Sääli vain ,että niitä tuskin myydään vielä vuosiin Suomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2011 - 21:41

Ihan käteviä nuo tilaa säästävät huonekalut...pieniin asuntoihin..Itse en kyllä sellaisia tarvi..tilaa on huonekaluilla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2011 - 17:31

Tällä hetkellä en kyllä tarvitse.