Hei taas "nörtit":)) Googlen Käännös epäonnistui verkkovirheen takia. Mistä korjaan tilanteen?

eli netissä olen ja englantia teksti - työkalupalkista klikkaan sanankäännös - tulee ylös teksti - googlen käännös epäonnistui verkkovirheen takia. Mistä pääsen sen korjaan? Kokeilin asetuksista siis googlen työkalupalkista, mut siell kaikki ok?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.01.2011 - 18:19

Tämä Googlen kääntäjä toimii ainakin Firefoxilla. Voi kääntää aika pitkiäkin tekstejä kerralla. Lopputulos tosin aina vaatii siistimistä.
Kääntää myös mikä tahansa verkkosivuston - kokeile vaikka Berlingske.dk-Tanska tai Vogue-Ranska

Tai sitten lataa Google Chrome tuosta oikeasta ylänurkasta.
translate.google.fi/#

Lisätty: 07.02.2011 - 19:02

Tarkennus: translate.google.com/?hl=fi#
- tarkoitin tällä sivulla, tuossa oikealla näkyviä ehdotuksia

Käännä mikä tahansa verkkosivusto
* The Washington Post-Yhdysvallat
* Gotujmy.pl-puola
* Telegraph.co.uk-Iso-Britannia
* OneIndia-hindi
* BBC News-Iso-Britannia
* Marmiton.org-Ranska
* Yomuiri Online-Japani
* El Confidencial-Espanja

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.01.2011 - 17:05

kokeile uutta selainta, joka kääntää automaattisesti.lataa Google Chrome.
tai kokeile vaikka tätä:
www.microsofttranslator.com/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2011 - 19:11

translate.google.fi/#

tällä minä pärjään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2011 - 21:58

Toffella ja putte_46:lla oikea linkki. Pelittää hienosti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2011 - 02:54

Koneesi saattaa olla "tukossa", ellet ole puhdistanut sitä viime aikoina.
Lataa tämä, asenna ja käytä säännöllisesti, eli edes joskus; www.mbnet.fi/Apaja/kopioi.as...ASC372.EXE
Huoleton ja helppo siivousohjelma. Googlen selain tuppaa minulla joskus kaatumaan. Uudelleen asennus voisi auttaa.